منظور از تشک ارگونومیک طبی چیست ؟ | مزایا و معایب تشک ارگونومی

منظور از تشک ارگونومیک طبی چیست

در مقالات قبلی انواع تشک ها را معرفی و بررسی کردیم و گفتیم که در یک دسته بندی کلی تشک ها ممکن است طبی، فنری و یا طبی_فنری باشند، اما امروزه مدل جدیدی از تشک ها را در بازار میبینیم که به عنوان تشک ارگونومیک معرفی می‌شوند، این تشک ها از جمله تشک های طبی هستند که در این مقاله به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که منظور از تشک ارگونومیک طبی چیست ؟

فروشگاه آقای تشک تنوع بالایی از انواع تشک ها را در سایز ها و مدل های مختلف به بازار عرضه کرده است که مدل های ارگونومیک از جمله آنها می باشند و برای خرید این تشک ها میتوانید به فروشگاه آقای تشک مراجعه کنید و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید، در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد تشک های ارگونومیک طبی کسب کنید.

منظور از تشک ارگونومیک طبی چیست ؟ | مزایا و معایب تشک ارگونومی
منظور از تشک ارگونومیک طبی چیست ؟ | مزایا و معایب تشک ارگونومی

تشک ارگونومیک چیست ؟

در پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم که منظور از تشک ارگونومیک تشکی است که بر اساس اصول ارگونومی ساخته میشود و یکی از بهترین تشک های طبی برای افرادیست که مشکلات کمر درد و گردن درد دارند.

منظور از اصول ارگونومی یک سری اصول مهندسی و کارشناسی شده است که به طراحی و ساخت وسایل استاندارد که با ساختار بدن انسان سازگار است و برای سلامت فیزیکی او ضرری ندارد، میپردازد.

تشک های ارگونومیک تمامی فاکتور های مورد نیاز برای خواب راحت و سلامت را فراهم میکنند و کوچکترین آسیبی به کمر و ستون فقرات وارد نمی‌کند.

مزایا و معایب تشک های طبی ارگونومیک

همانطور که گفته شد این تشک ها بر اساس اصول مهندسی ساخته میشوند و با مطالعاتی که روی آنها انجام شده و همچنین به دلیل طراحی اصولی که دارند، نمیتوان ایرادی از آنها گرفت و معایبی را برای آنها ذکر کرد، بنابراین در ادامه مزیت های استفاده از تشک ارگونومیک طبی را بررسی خواهیم کرد.

  • حمایت از ستون فقرات
  • پخش کردن فشار در تمام قسمت های بدن
  • تسکین دهنده درد های عضلانی و استخوانی
  • قیمت مناسب
  • استفاده از مواد اولیه درجه یک و با کیفیت
  • مناسب برای افرادی در وزن های مختلف
مزایا و معایب تشک های طبی ارگونومیک
مزایا و معایب تشک های طبی ارگونومیک

مواد اولیه ساخت تشک ها ارگونومیک

شاید فکر کنید که مواد تشکیل دهنده تشک های ارگونومیک همانند تشک های طبی، فقط فوم است اما باید بدانید که تشک های ارگونومیک همانند سایر تشک ها داری فنر و فوم هستند و همچنین ممکن است از مموری فوم هم برای داشتن خوابی راحت در این تشک ها استفاده شود.

خرید تشک ارگونومیک طبی

برای خرید تشک ارگونومیک طبی باید به فروشگاه های معتبر به صورت حضوری و یا اینترنتی مراجعه کنید تا بتوانید یک تشک استاندارد و ارگونومیک را با قیمت مناسب خریداری کنید .

فروشگاه آقای تشک امکان خرید انواع تشک ها از جمله ارگونومیک، طبی، طبی فنری ‌و تمام طبی را به صورت اینترنتی برایتان فراهم کرده است که همین حالا میتوانید به مراجعه به فروشگاه ،مدل های مختلف تشک را مشاهده و ثبت سفارش کنید.

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی این پرسش پرداختیم که منظور از تشک ارگونومیک طبی چیست و گفتیم که تشک های ارگونومیک نوع خاصی از تشک های طبی هستند که بر اساس اصول ارگونومی برای حمایت حداکثری از ستون فقرات ساخته میشوند و بهترین انتخاب برای افرادیست که مشکلات فیزیکی و یا کمردرد، پادرد و یا گردن درد دارند . اگر قصد خرید انواع تشک ها از جمله تشک ارگونومیک در سایز یک یا دو نفره را دارید، میتوانید با کارشناسان فروش آقای تشک از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *