درباره تشک کوئین و کینگ بیشتر بدانید | ابعاد رایج تشک 2 نفره

درباره تشک کوئین و کینگ بیشتر بدانید

انواع مختلف تشک های دو نفره در بازار موجود است که برای تخت خواب های ۲ نفره مورد استفاده قرار میگیرد و باید در هنگام خرید تشک با توجه به ابعاد تخت خواب خود بهترین سایز تشک دونفره را انتخاب نمایید ،دو مورد از رایج ترین تشک های دو نفره که معمولا با تخت خواب های موجود در بازار سازگاری دارند تشک های کینگ و کوئین هستند که برای آشنایی بیشتر با این دو مدل تشک پیشنهاد میشود با ما تا انتها این مقاله همراه باشید تا درباره تشک کوئین و کینگ بیشتر بدانید.

درباره تشک کوئین و کینگ بیشتر بدانید | ابعاد رایج تشک 2 نفره
درباره تشک کوئین و کینگ بیشتر بدانید | ابعاد رایج تشک 2 نفره

منظور از تشک کینگ و کوئین چیست

در واقع منظور از کینگ و کویین در نامگذاری تشک های دونفره سایز آنهاست و تشک هایی که سایز آنها ۲۰۰ در ۱۸۰ است به عنوان تشک کینگ و سایز ۲۰۰ در ۱۶۰به عنوان تشک کوئین شناخته میشود .

طول تشک های دونفره به صورت استاندارد ۲۰۰سانتی متر است و عرض آنها بین ۱۶۰ و ۱۸۰سانتی متغیر است و به عنوان تشک کینگ و کوئین شناخته میشود .

منظور از تشک کینگ و کوئین چیست
منظور از تشک کینگ و کوئین چیست

انواع تشک های کویین و کینگ

این دو سایز رایج از تشک های ۲ نفره همانند سایر تشک ها مدل های مختلفی دارد که جمله آنها میتوان به تشک های طبی، طبی فنری، تمام طبی و سوپر طبی فنری اشاره کرد. یکی از بهترین مدل های تشک موجود در بازار که سایز های کوئین و کینگ آنها برای خرید پیشنهاد میشود ،تشک های سوپر طبی فنری هستند که از درجه نرمی و سفتی مطلوبی برخوردار هستند و برای افرادی که به دنبال یک تشک دونفره با کیفیت هستند ،بهترین گزینه خواهد بود.

قیمت تشک کینگ و کویین

همانطور که گفته شد تشک های کینگ و کویین همان تشک های دو نفره هستند که دارای انواع مختلفی بوده و تنوع قیمتی بالایی دارند، اگر به دنبال تشک کینگ و کویین ارزان قیمت هستید میتوانید مدلهای فنری و طبی فنری را انتخاب نمایید و یا اگر برای خرید تشک 2 نفره از نظر هزینه ای محدودیتی ندارید ما مدل های سوپر طبی فنری را به شما پیشنهاد میکنیم که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است و میتوانید برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید و خیالتان از گود رفتن و یا خراب شدن فنر های تشک راحت باشد.

قیمت تشک کینگ و کویین
قیمت تشک کینگ و کویین

خرید تشک کینگ و کوئین

برای خرید تشک دو نفره در سایز های مختلف از جمله کینگ و کوئین در مدل های مختلف فنری، تمام طبی، سوپر طبی فنری و طبی فنری 2 راه پیش روی شما قرار دارد، میتوانید به صورت حضوری به فروشگاه های تشک و کالا خواب در تهران و یا محل زندگی خود مراجعه کنید و بعد از مقایسه و بررسی انواع تشک های کینگ و کوئین ،یکی از آنها را خریداری کنید.

اما راه دوم که سریع تر و هوشمندانه تر است، خرید تشک های 2 نفره از فروشگاه اینترنتی آقای تشک است که تنوع بالایی از مدل ها و سایز های مختلف تشک کینگ و کویین را برایتان فراهم کرده است و شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به وب سایت ما بهترین مدل تشک ریباند را خریداری کنید، همچنین میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش آقای تشک در ارتباط باشید تا شما را در خریدی هدفمند و با قیمت مناسب راهنمایی کنند.

خرید تشک کینگ و کوئین
خرید تشک کینگ و کوئین

خلاصه مطالب

در این مقاله به معرفی و بررسی ۲ سایز کاربردی از تشک های ۲نفره پرداختیم و گفتیم که تشک کینگ در واقع همان تشک دونفره با عرض ۱۸۰ و تشک کویین همان تشک دونفره با عرض ۱۶۰ است.

لازم به ذکر است که طول تمامی مدل های تشک ۲ نفره ۲۰۰ سانتی متر است و ارتفاع آن با توجه به مدل تشک بین ۱۵ تا ۳۵ سانتی متر متغیر است . برای خرید و دریافت مشاوره جهت خرید تشک های کینگ و کویین میتوانید با آقای تشک تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *