تشک پد دار چیست و چه مزایایی دارد ؟ | آشنایی با تشک پد دار

امروزه نسل جدیدی از تشک ها را در بازار مشاهده میکنیم که ظاهری متفاوت از سایر تشک ها را دارد و یک لایه اضافه بر روی آن قرار گرفته و تحت عنوان تشک های پد دار به فروش میرسد که هدف از تولید این تشک ها ایجاد نرمی و راحتی حداکثری برای شما عزیران است، در این مقاله به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که ” تشک پد دار چیست و چه مزایایی دارد ؟ “، پس اگر شما هم به دنبال یک بستر خواب راحت و نرم هستید که در عین حال زیبا و با دوام هم باشد با ما تا انتها این مقاله همراه باشید تا هر آنچه را که برای آشنایی با تشک های پد دار لازم است بدانید را به شما بگوییم.

لازم به ذکر است که فروشگاه آقای تشک به عنوان برترین فروشگاه اینترنتی انواع تشک و کالای خواب، مدل های مختلفی از انواع تشک ها از جمله تشک های پد دار را به بازار عرضه کرده است که برای خرید تشک میتوانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در فروشگاه آقای تشک ثبت نمایید.

تشک پد دار چیست و چه مزایایی دارد ؟ | آشنایی با تشک پد دار
تشک پد دار چیست و چه مزایایی دارد ؟ | آشنایی با تشک پد دار

منظور از تشک پد دار چیست ؟

قبل از آنکه به سراغ معرفی تشک های پد دار برویم باید بگوییم که در یک دسته بندی کلی تشک ها در 4 دسته بندی فنری، طبی، طبی فنری و سوپر طبی فنری دسته بندی میشوند و تشک های پد دار در واقع نوعی تشک طبی فنری و یا سوپر طبی فنری هستند که بر روی آنها یک لایه اضافه قرار دارد و به عنوان پد بر روی تشک ها نامیده میشود .

پس به طور کلی میتوان گفت که ساختار داخلی تشک های پد دار با سایر تشک ها تفاوت چندانی ندارد و تنها تفاوت آنها در لایه رویی آنها است که معمولا یک پد به قطر حداکثر 5 سانتی متر برای تشک های پد دار در نظر گرفته میشود و موجب نرمی و راحتی حداکثری میشود به گونه ای که برخی توصیف میکنند ” خوابیدن بر روی تشک های پد دارد همانند خوابیدن روی ابر ها است “.

انواع پد هایی که بر روی تشک های پد دارد مشاهده میکنید به 2 دسته تقسیم میشوند، برخی از تشک های پد دار به گونه ای هستند که لایه پد بر روی آنها دوخته شده و حرکت نمیکند و برخی دیگر از پد ها به گونه ای هستند که قابلیت جدا شدن دارند و میتوان آن را جدا کرد، شستوشو داد و مجدد بر روی تشک نصب کرد که هر کدام از این نوع پد ها مزایا و معایب خودشان را دارند.

موادی که برای ساخت پد در تشک های پد دار مورد استفاده قرار میگیرد ، متفاوت است و معمولا یکی از موارد فوق به عنوان مواد اولیه برای تولید پد مورد استفاده قرار میگیرد:
  • پنبه
  • لاتکس
  • مموری فوم
  • فوم معمولی یا پلی یورتان
  • سایر الیاف

نوع ماده ای که برای تولید پد به کار میرود تاثیر مستقیم بر قیمت و کیفیت تشک های پد دار دارد و از بهترین آنها میتوان به پد هایی که از مموری فوم و لاتکس تشکیل شده اند اشاره نمود که معمولا این تشک ها از قیمت بالاتری برخورداری هستند و برای تولید تشک های لوکس و گران قیمت استفاده میشوند اما با توجه به قیمت مناسب و کیفیت مطلوبی که فوم های معمولی و پلی یورتان دارند، در اکثر تشک های پد دار موجود در بازار از این نوع پد ها استفاده میشود.

منظور از تشک پد دار چیست ؟
منظور از تشک پد دار چیست ؟

تبدیل تشک معمولی به تشک پد دار

جالب ایت بدانید که پد های تشک به صورت جداگانه هم به فروش میرسد و شما میتوانید با خرید انواع پد ها بر اساس نیاز خود تشک های قدیمی خود را به تشک پددارد تبدیل کنید، تبدیل تشک های معمولی به پد دارد از مزایای بسیاری برخوردار است و ضمن زیبا تر شدن تشک شما به افزایش نرمی و راحتی و همچنین افزایش دوام و طول عمر مفید تشک شما منجر میشود.

پد هایی که برای تشک به صورت جداگانه به فروش میرسند معمولا به  کمک 4 عدد کش که در گوشه های آن قرار گرفته به تشک شما متصل میشود و شما میتوانید به راحتی پد را با تشک خود وصل کنید.

اگر از درجه نرمی تشک خود ناراضی هستید و میخواهید بر روی بستری نرم تر بخوابید، پیشنهاد میشود به جای تعویض تشک و خرید شک تشک جدید با درجه نرمی بیشتر، انواع پد ها را بر اساس سلیقه خود خریداری کرده و بر روی تشک تان نصب نمایید.

نکته ای که باید در مورد پد دار کردن تشک های قدیمی بدانید این است که اگر تشک شما گود افتاده باشد، خرید پد تشک نمیتواند کمک زیادی به شما بکند و بعد از مدتی ، پد درون گودی تشک فرو رفته و مجددا گودی تشک را احساس خواهید کرد، پس اگر تشک قدیمی شما دچار گود رفتگی شده است بهتر است به جای خرید پد برای آن یک تشک پد دار جدید خریداری کنید.

تبدیل تشک معمولی به تشک پد دارد
تبدیل تشک معمولی به تشک پد دارد

مزایای تشک های پددار

از مهمترین مزایای تشک های پد دارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

تشک های پد دار به نسبت تشک های مموری فوم و لاتکس قیمت ارزان ترین دارند اما از نظر کیفیت و راحتی با آنها رقابت میکنند.

نرمی و راحتی بیشتر را میتوان با تشک های پد دار تجربه کرد.

زیبایی و دوام بیشتر از دیگر ویژگی های تشک پد دار است.

مزایای تشک های پددار
مزایای تشک های پددار

قیمت تشک پددار

تشک های پد دار نوع جدید از تشک های طبی فنری هستند و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشند به گونه ای که هر کس میتواند با بودجه ای که برای خرید تشک در نظر گرفته است، یکی از مدل های تشک پد دار را انتخاب و خریداری کنید، البته تشک های پد دار انواع لوکس و گرانقیمت هم دارند که از جمله آنها میتوان به تشک های پد داری که جنس پد آنها مموری فوم و یا لاتکس است اشاره نمود، اما تشک هایی که چنس پد آنها فوم معمولی است از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و جزو تشک های اقتصادی و با کیفیت طلقی میشوند.

خرید تشک پد دار

برای خرید تشک پد دار با سایز های مختلف و همچنین سایز های سفارشی 2 راه پیش روی شما قرار دارد، میتوانید به صورت حضوری به فروشگاه های تشک و کالا خواب در تهران و یا محل زندگی خود مراجعه کنید و بعد از مقایسه و بررسی انواع تشک های پد دار ،یکی از آنها را خریداری کنید.

اما راه دوم که سریع تر و هوشمندانه تر است، خرید تشک از فروشگاه اینترنتی آقای تشک است که تنوع بالایی از مدل ها و سایز های مختلف تشک پد دار و همچنین پد تشک را برایتان فراهم کرده است و شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به وب سایت ما بهترین مدل تشک پد دار را خریداری کنید، همچنین میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش آقای تشک در ارتباط باشید تا شما را در خریدی هدفمند و با قیمت مناسب راهنمایی کنند.

برای خرید تشک پد دار در سایز های غیر استاندارد میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا قیمت مدل مورد نظر را بر اساس سایز سفارشی تخت شما، اعلام کنند.

خرید تشک پد دار
خرید تشک پد دار

خلاصه مطالب تشک پد دار چیست و چه مزایایی دارد

در این مقاله به صورت مفصل در مورد تشک های پد دار و مزایا استفاده از آنها صحبت کردیم و به بررسی ساختار تشک های پد دار پرداختیم و گفتیم که تشک های پد دار نوعی از تشک های طبی فنری و یا سوپر طبی فنری هستند که بر روی آنها یک لایه 5 سانتی متری پد از جنس های مختلف از جمله پنبه، لاتکس، فوم و …. دوخته شده است، امیدواریم که مطالب ذکر شده برایتان مفید بوده باشد و اگر برای خرید تشک پد دار نیاز به مشاوره دارید میتوانید با کارشناسان آقای تشک از طریق شماره های درج شده در سایت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *