تشک نوزاد باید چگونه باشد؟ | خرید تشک برای سیسمونی

تشک نوزاد باید چگونه باشد؟

اگر در انتظار تولد نوزاد خود هستید و مشغول خرید سیمونی برای نوزاد خود هستید، باید بدانید که خرید تشک یکی از مهمترین مراحل خرید سییمونی شما خواهد بود و باید برای خرید این محصول تمامی نکات را بدانید تا بر اساس نیاز خود بهترین تشک نوزادی را خریداری کنید و خوابی خوش را برای نوزاد خود فراهم کنید، در این مقاله به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که تشک نوزاد باید چگونه باشد؟ ، پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

آقای تشک برترین تولید کننده و فروشگاه تشک در تهران است که مدل های مختلفی از تشک های طبی، طبی فنری، سوپر طبی فنری و فنری را با سایز های مختلف به بازار عرضه کرده است و مشا میتوانید برای خرید انواع تشک های نوزادی به این فروشگاه مراجعه کرده و در هر ساعت از شبانه روز خرید خود را انجام داده و محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.

تشک نوزاد باید چگونه باشد؟ | خرید تشک برای سیسمونی
تشک نوزاد باید چگونه باشد؟ | خرید تشک برای سیسمونی

ویژگی های تشک نوزاد

ویژگی های تشک های مناسب برای نوزاد باید از نظر نوع تشک، جنس رویه تشک و سایز تشک مورد بررسی قرار گیرید.

نوع تشک نوزادی : نوه تشک های نوزادی باید به گونه ای باشد که درجه نرمی زیادی داشته باشند چرا که نوزادان وزن کمی دارند و نیاز به درجه سفتی بالا نیست، بر همین اساس تشک های فنری و یا طبی فنری برای نوزادان پیشنهاد میشود.

جنس رویه تشک : با توجه به حساسیت پوست کودکان ، باید پارچه ای که برای تشک های نوزادی مورد استفاده قرار میگیرد از الیاف طبیعی و ضد حساسیت باشد و بهترین گزینه تشک هایی هستند که رویه هایی از جنس کتان دارند.

سایز تشک : سایز تشک نوزادی باید متناسب با تخت خواب نوزاد باشد که ابعاد استاندارد آنها 70*130 می باشد.

سایز تشک برای تخت نوزادی

سایز تشک نوزادی از مهمترین فاکتور ها در هنگام خرید تشک برای نوزاد است و باید به گونه ای باشد که به صورت فیکس درون تخت کودک قرار گیرد و فاصله زیادی با کناره های تخت نداشته باشد.

سایز استاندارد تشک های نوزادی معمولا 70*130 سانتی متر است و اگر تخت خوابی که خریداری کرده اید دارای ابعاد استاندارد باشد، تشک با ابعاد استاندارد برای آن مناسب است اما اگر تخت خواب نوزاد خود را به صورت سفارشی و با ابعاد دلخواه ساخته اید، پیشنهاد میشود قبل از خرید و ثبت سفارش ، ابعاد تخت را به کارشناسان فروش آقای تشک اعلام کنید تا بهترین سایز را به شما پیشنهاد کنند.

سایز تشک برای تخت نوزادی 
سایز تشک برای تخت نوزادی

قیمت تشک 70*130

با توجه به این که تشک های نوزادی معمولا از جمله تشک های فنری و یا طبی فنری هستند و اینکه سایز کوچکی دارند ، از قیمت مناسبی برخوردار هستند و میتوانید با هر بودجه ای یکی از مدل های تشک نوزادی را برای سیمونی کودک خود از آقای تشک خریداری نمایید.

دقت داشته باشید که برای خرید تشک نوزادی هرگز به دنبال تشک های ارزان و یا دست دوم نباشید زیرا کیفیت و استاندارد های لازم را ندارند و سلامتی نوزاد شما را به خطر می اندازند.

تمامی قیمت های درج شده در سایت برای تشک های نوزادی به روز است و در صورتی که میخواهید تشک نوزادی با ابعاد غیر استاندارد خریداری کنید میتوانید قیمت آن را از کارشناسان فروش آقای تشک استعلام کنید.

خرید تشک برای سیسمونی

برای خرید تشک نوزادی با سایز استاندارد 70*130 و یا سایز های سفارشی 2 راه پیش روی شما قرار دارد، میتوانید به صورت حضوری به فروشگاه های تشک و کالا خواب در تهران و یا محل زندگی خود مراجعه کنید و بعد از مقایسه و بررسی انواع تشک های نوزادی ،یکی از آنها را خریداری کنید.

اما راه دوم که سریع تر و هوشمندانه تر است، خرید تشک از فروشگاه اینترنتی آقای تشک است که تنوع بالایی از مدل ها و سایز های مختلف تشک نوزادی را برایتان فراهم کرده است و شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به وب سایت ما بهترین مدل تشک نوزادی را خریداری کنید، همچنین میوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش آقای تشک در ارتباط باشید تا شما را در خریدی هدفمند و با قیمت مناسب راهنمایی کنند.

برای خرید تشک نوزادی در سایز های غیر استاندارد میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا قیمت مدل مورد نظر را بر اساس سایز سفارشی تخت شما، اعلام کنند.

خرید تشک برای سیسمونی
خرید تشک برای سیسمونی

خلاصه مطالب

در این مقاله به یکی از پرتکرار ترین سوالات شما یعنی “تشک نوزاد باید چگونه باشد؟ ” پاسخ دادیم و تمامی ویزگی های یک تشک خوب برای نوزادان را  مورد بررسی قرار دادیم و گفتیم که معمولا تشک های سایز 70*130 سانتی متری برای تخت های نوزادی مناسب است و نوع آن فنری یا طبی فنری است .

از دیگر مواردی که برای خرید تشک نوزادی خوب به آن اشاره شد، جنس رویه تشک و بعداشتی بودن آن است که در این زمینه میتوانید از فروشگاه آقای تشک، تشک سیسمونی خود را خریداری کنید که بهترین و با کیفیت ترین مدل های تشک سیسمونی را برایتان عرضه کرده است و میتوانید با قیمت مناسب آن را به صورت اینترنتی خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *