مقایسه تشک طبی فنری و تشک طبی بدون فنر

مقایسه تشک طبی فنری و تشک طبی بدون فنر

در این مقاله قصد داریم 2 مدل از پر فروش ترین تشک های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم که تحت عنوان تشک طبی و تشک طبی فنری شناخته میشوند، این 2 تشک تفاوتهای اساسی باهم دیگر دارند که هر کدام برای افرادی مختلف با سلیقه های و وزن های گوناگون مناسب می باشند، در این مقاله با مقایسه تشک طبی فنری و تشک طبی بدون فنر به شما در خرید تشک کمک خواهیم کرد.

مقایسه تشک طبی فنری و تشک طبی بدون فنر
مقایسه تشک طبی فنری و تشک طبی بدون فنر

بررسی تشک طبی با فنر و بدون فنر

تفاوت اصلی تشک های طبی فنر دار و بدون فنر در ساختار داخلی آنها است که در ادامه ساختار هر کدام را بررسی خواهیم کرد:

در تشک های طبی که فاقد فنر هستند از یک لایه ضخیم فوم استفاده شده است که این فوم باید کیفیت بالایی داشته باشد و در برابر فشار مقاوم باشد به گونه ای که به راحتی تغییر شکل ندهد و گود نشود.

بنابراین تشک های تمام طبی که درون آنها هیچگونه فنری استفاده نشده است از ارتفاع کمی برخوردار هستند و مدت زمان گارانتی کمتری دارند، زیرا به دلیل خاصیت فوم ، طبیعی است که بعد از چند سال استفاده فوم تغییر شکل دهد .

در ساختار تشک های طبی فنر دار از فوم و فنر استفاده شده است که موجب شده تشک ارتفاع بیشتری داشته باشد .

تشک های تمام طبی بدون فنر از جمله سفت ترین تشک های موجود در بازار هستند و خرید آنها تنها به افرادی توصیه میشود که به دلیل مشکلات کمر و ستون فقرات باید روی تشک سفت بخوابند در غیر این صورت تشکهای طبی فنر دار به دلیل نرمی که دارند برای عموم مردم مناسب تر هستند و همچنین طول عمر بیشتری دارند.

تنوع تشک های طبی فنر دار بیشتر از تشک های بدون فنر است اما اینکه چه تشکی برای شما مناسب تر است بستگی به وزن، سلامت ستون فقرات، میزان نرمی و سفتی تشک دارد.

مطالعه بیشتر: نحوه ی تشخیص تشک طبی فنری

بررسی تشک طبی با فنر و بدون فنر

کدام تشک برای شما بهتر است ؟

اگر قصد خرید تشک طبی دارید و بین مدل های بدون فنر و فنر دار آن مردد هستید میتوانید از خدمات مشاوره ای آقای تشک استفاده کنید تا شما را در انتخاب بهترین تشک طبی راهنمایی کنند، تنوع بالای تشک های موجود در فروشگاه باعث شده که بتوانید بر اساس سلیقه و نیاز خود بهترین تشک را انتخاب و خریداری نمایید.

برای خرید تشک از آقای تشک میتوانید به صورت اینترنتی و حضوری اقدام نمایید .

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی و مقایسه تشک طبی فنری و تشک طبی بدون فنر پرداختیم و گفتیم که در ساختار هردو مدل از فوم استفاده شده است اما در مدل های طبی فنری، فنر هم وجود داردو همین موجب شده که درجه نرمی تشک های طبی فنر دار بیشتر باشد، بنابراین اگر به دنبال تشک با درجه سفتی بالا هستید، تشک های طبی بدون فنر و در غیر این صورت باید تشک های طبی فنر دار را برای خرید انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *