چرا برخی از تشک ها صدا می دهند ؟ | دلایل + راهکار

چرا برخی از تشک ها صدا میدهند ؟

هیچکس دوست ندارد زمانی که درحال خوابیدن و یا استراحت است صدای اضافی بشوند، شعار ما در آقای تشک فراهم آوردن خوابی سالم و آسوده برای شما عزیزان است که این شعار را با ارائه تشک های با کیفیت و استاندارد به مشتریان خود تحقق بخشیده ایم اما گاها دیده ایم که برخی از مشتریان به دلیل شنیدن صدا از تشک از ما شکایت میکنند که در این مقاله به بررسی این خواهیم پرداخت که چرا برخی از تشک ها صدا میدهند ؟.

فروشگاه آقای تشک عرضه کننده با کیفیت ترین تشک و کالا خواب در سراسر کشوز است که انواع مختلفی از تشک های طبی، طبی-فنری و فنری را در سایز های مختلف عرضه کرده است و تمامی محصولات ما دارای ضمانت نامه است که در صورتی که تشک شما دارای مشکل شد و ساختار آن خراب شد، میتوانید آن را مرجوع کنید، در ادامه این مقاله به بررسی علت های صدا دادن تشک خواهیم پرداخت.

چرا برخی از تشک ها صدا میدهند ؟

صدایی که ممکن است از تشک ها شنیده شود معمولا به صورت جیر جیر و یا کشیده شدن دو سطح فلزی بر روی یک دیگر است و عموما زمانی این صدا به گوش میرسد که بر روی تشک جابه جا میشود.

تشک هایی که در ساختار آنها از فنر استفاده شده است یعنی تشک های فنری و یا طبی فنری ، این احتمال وجود دارد که ساختار فنر هایشان دچار مشکل شده باشد و به همین دلیل زمانی که بر روی فنر ها فشار وارد شود صدایی مانند جیر جیر خواهیم شنید.

آسیب دیدن فنر های تشک چه از نوع فنر متصل باشند و چه از نوع فنر منفصل ، بسیار آزاد دهنده است و میتواند آرامش خواب شما را با ایجاد سروصدا  مختل کند.

تشک های طبی که در ساختار آنها از فنر استفاده نشده است به هیچ وج صدا نمیدهند ، بنابراین تنها دلیلی که برای صدا دادن تشک ها وجود دارد، فنر هایشان است.

چرا برخی از تشک ها صدا میدهند ؟ | دلایل + راهکار
چرا برخی از تشک ها صدا میدهند ؟ | دلایل + راهکار

دلایل صدا دادن تشک

به طور کلی 2 دلیل عمده وجود دارد که موجب میشود فنر های تشک تحت فشار قرار بگیرند و صدا تولید کنند.

فرسوده شدن و یا خراب شدن فنر های تشک : همانطور که میدانید فنر های تشک فلزی هستند و در صورتی که بیش از حد به آنه فشار وارد شود و یا در حین جابه جایی خم شوند، احتمال آسیب دیدن فنر های و جود دارد، از سویی دیگر تشک یک کالای مصرفی است و باید هر چند وقت یکبار تعویض شود، در غیر این صورت ممکن است فنر های آن خراب شده و صدا دهد.

انتخاب تشک نامناسب که بر اساس وزن شما انتخاب نشده باشد موجب میشود فنر ها در مدت زمان کمتری آسیب ببینند، بنابراین بهتر است در هنگام خرید تشکی را انتخاب نمایید که تحمل وزن شما را داشته باشد تا فشار کمتری به فنر ها وارد شود.

تراز نبودن پایه های تخت و قرار نگرفتن تشک در مزکر کفی ها : گاهی به دلیل تراز نبودن پایه های تخت و یا کفی آن ، ممکن است تشک به صورت کامل روی کفی قرار نگیرید و همین مسئله موجب شنیدن صدای ناهنجار از فنر های تشک میشود.

خلاصه مطالب

در این مقاله 2 مورد از مهمترین علل صدا دادن تشک های فنری و طبی فنری را مورد بررسی قرار دادیم و گفتیم که اگر فنر های تشک فرسوده شده باشند و یا به خوبی روی تخت قرار نگرفته باشند ممکن است از خود صدا هاییی ایجاد کنند که موحب آزار و اذیت شما شود.

برای رفع این مشکل باید فنر های تشک خود را ترمیم کنید و یا اگر مدت طولانی است که از تشک خود استفاده میکنید به گونه ای که مدت زمان گارانتی آن تمام شده است، بهتر است برای عوض کردن تشک خود و خرید یک تشک جدید برنامه ریزی نمایید.

جهت دریافت مشاوره قبل از خرید تشک مناسب خود با کارشناسان فروش آقای تشک در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *