راهنمای خرید تشک مناسب گودی کمر | تشک مناسب گودی کمر

راهنمای خرید تشک مناسب گودی کمر

گودی کمر یکی از رایج ترین مشکلات کمر و ستون فقرات در خانم ها و آقایون است که موجب ایجاد درد در ناحیه میانی کمر میشود و به دلایل مختلف از جمله وزن زیاد و یا نشستن های طولانی مدت ایجاد میشود و برای افرادی که با این مشکل دست و پنجه نرم میکنند، خرید تشک مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است و میتواند ضمن کاهش درد های ناحیه کمر از تشدید آن هم جلوگیری کند، در این مقاله که با موضوع راهنمای خرید تشک مناسب گودی کمر است، قصد داریم در مورد راهنمای خرید تشک مناسب گودی کمر صحبت کنیم .

فروشگاه آقای تشک تنوع بالای از انواع تشک ها را به بازار عرضه کرده است که از جمله آنها میتوان به تشک های فنری، طبی فنری و تمام طبی اشاره نمود که در ادامه به شما خواهیم گفت که کدام یک از تشک های نامبرده شده برای افرادی که مشکل گودی کمر دارند، مناسب است پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

راهنمای خرید تشک مناسب گودی کمر | تشک مناسب گودی کمر
راهنمای خرید تشک مناسب گودی کمر | تشک مناسب گودی کمر

اهمیت تشک برای درمان گودی کمر

گودی کمر زمانی ایجاد میشود که ستوق فقرات به خوبی در جایگاه خود قرار نگرفته باشند و در نتیجه از حالت طبیعی خارج شده و گودی کمر را به وجود می آوردند و از آنجایی که اکثر افراد حداقل  یک سوم از شبانه روز را در بستر خواب به سر می برند باید از تشکی استفاده کنند که به خوبی از ستون فقرات آنها حمایت کرده و از تشدید گودی کمر و مشکلات ناشی از آن جلوگیری کند.

در صورتیکه شما هم مشکل گودی کمر دارید و صبح خود را با کوفتگی و درد در ناحیه میانی کمر خود شورع میکنید، این احتمال زیاد است که تشک شما نا مناسب است و گودی کمر شما را بیشتر ی میکند و توصیه میکنیم که حتما با راهنمایی یک مشاور با تجربه یک تشک جدید و سازگار با گودی کمر تهیه نمایید.

اهمیت تشک برای درمان گودی کمر
اهمیت تشک برای درمان گودی کمر

انتخاب مناسب ترین تشک برای گودی کمر

برای انتخاب بهترین تشک مناسب با عارضه گودی کمر باید فاکتور های مهمی را در نظر بگیرید که از جمله آنها میتوان به قیمت تشک و وزن اشاره کرد، در یک تصور کلی و البته اشتباه، گفته میشود که بهترین تشک برای کمردرد و گودی کمر تشکی است سفت باشد، اما همانطور که گفته شده این یک تصور اشتباه است و تشک مناسب گودی کمر باید از نظر درجه نرمی در حالت استاندارد باشد، یعنی نه خیلی سفت و نه خیلی نرم باشد که این مورد با توجه به وزن افراد باید انتخاب شود.

تشک مناسب برای گودی کمر باید بتواند به خوبی از ستون فقرات شما محافظت کند و مانع از ایجاد فشار مضاعف به کمر و شانه‌ها شود.

4 مدل کلی تشک در بازار موجود است که به عنوان تشک تمام فنری، تشک تمام طبی، تشک طبی فنری و تشک سوپر طبی فنری شناخته میشوند و از بین آنها تشک های تمام طبی از همه سفت تر و تشک های تمام فنری از همه نرم تر هستند و به هیچ عنوان این دو مدل تشک ها برای افرادی که گودی کمر دارند، توصیه نمیشود.

انتخاب مناسب ترین تشک برای گودی کمر
انتخاب مناسب ترین تشک برای گودی کمر

بهترین تشک برای افرادی که گودی کمر دارند

تشک های طبی فنری و تشک های سوپر طبی فنری از بهترین مدل های تشک برای افرادی است که با مشکل گودی کمر دست و پنجه نرم میکنند و برای انتخاب آنها باید به وزن خود توجه داشته باشید.

در ساختار تشک های طبی فنری و سوپر طبی فنری از فنر و فوم به میزان مختلف استفاده شده است که هر چه میزان فوم آنها بیشتر باشد، تشک سفت تر بوده و تحمل وزن بیشتری دارد و هر چه این لایه کمتر باشد، تشک نرم تر خواهد بود به همین دلیل باید در هنگام خرید تشک وزن خود را در نظر بگیرید و آن را به مشاور خرید اعلام کنید تا بهترین مدل تشک طبی فنری را با توجه به وزن و بودجه ای که برای خرید تشک مناسب کمر درد در نظر گرفته اید به شما معرفی کند.

خرید تشک مناسب گودی کمر

برای خرید تشک مناسب گودی کمر با سایز های مختلف و همچنین سایز های سفارشی 2 راه پیش روی شما قرار دارد، میتوانید به صورت حضوری به فروشگاه های تشک و کالا خواب در تهران و یا محل زندگی خود مراجعه کنید و بعد از مقایسه و بررسی انواع تشک های طبی فنری و سوپر طبی فنری ،یکی از آنها را خریداری کنید.

اما راه دوم که سریع تر و هوشمندانه تر است، خرید تشک از فروشگاه اینترنتی آقای تشک است که تنوع بالایی از مدل ها و سایز های مختلف تشک طبی فنری و سوپر طبی فنری را برایتان فراهم کرده است و شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به وب سایت ما بهترین مدل تشک را برای مشکل گودی کمر را خریداری کنید، همچنین میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش آقای تشک در ارتباط باشید تا شما را در خریدی هدفمند و با قیمت مناسب راهنمایی کنند.

برای خرید تشک مناسب گودی کمر در سایز های غیر استاندارد میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا قیمت مدل مورد نظر را بر اساس سایز سفارشی تخت شما، اعلام کنند.

خرید تشک مناسب گودی کمر
خرید تشک مناسب گودی کمر

خلاصه مطالب

در این مقاله به صورت مفصل در مورد تشک های مناسب گودی کمر و اهمیت استفاده از آنها صحبت کردیم و به بررسی ساختار تشک های مختلف که برای گودی کمر مناسب هستند (تشک های طبی فنری و سوپر طبی فنری) پرداختیم و گفتیم که تشک های مناسب برای افرادی که گودی کمر دارند باید درجه نرمی و سفتی استانداردی داشته باشد و بتواند به خوبی از ستون فقرات حمایت کند، امیدواریم که مطالب ذکر شده برایتان مفید بوده باشد و اگر برای خرید تشک مناسب گودی کمر نیاز به مشاوره دارید میتوانید با کارشناسان آقای تشک از طریق شماره های درج شده در سایت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *