درباره تشک ریکو بیشتر بدانیم | انواع تشک ریکو

درباره تشک ریکو بیشتر بدانیم

تشک های موجود در بازار از برند های مختلف که برخی از آنها ایرانی و بسیاری دیگر خارجی هستند تنوع بالایی را شامل میشوند که از جمله آنها میتوان به ریکو اشاره نمود، این برند از جمله شرکت های تولید کننده تشک است که با کیفیت ترین محصولات را بر اساس استاندارد های روز دنیا روانه بازار کرده است، در این مقاله با عنوان ” درباره تشک ریکو بیشتر بدانیم ” قصد داریم لیست دقیقی از محصولات ریکو را همراه با ویژگی هایشان به شما معرفی کنیم .

برای خرید انواع تشک از برند ریکو میتوانید وارد فروشگاه آقای تشک شوید و تمامی مدل های آن را مشاهده کنید، آقای تشک عرضه کننده انواع تشک ریکو با قیمت مناسب است که امکان خرید آنلاین را برایتان فراهم کرده و همچنین میتوانید با کمک مشاوران آقای تشک بهترین مدل تشک ریکو را بر اساس نیاز و بودجه خود خریداری نمایید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا لیست کاملی از تشک های ریکو را همراه با مشخصاتشان در اختیارتان قرار دهیم.

درباره تشک ریکو بیشتر بدانیم | انواع تشک ریکو
درباره تشک ریکو بیشتر بدانیم | انواع تشک ریکو

معرفی تشک ریکو

ریکو که تحت عنوان reycomattress در بازار تشک ایران فعالیت میکند یکی از محبوب ترین برند های تولید کننده تشک با کیفیت می باشد و محصولات آن با تشک های ارزان و کارگاهی تفاوت بسیاری دارد و خرید از آن برای افرادی که به سلامت خواب و ستون فقراتشان اهمیت میدهند، توصیه شده است.

ریکو محصولات خود را با در نظر گرفتن فاکتور های مختلف فیزیکی مثل وزن ، قد ،سن و همچنین مشکلات آناتومیکی نظیر انواع کمر دردها ، فتق دیسک ، سیاتیک و مجموع مشکلات اسکلتی- عضلانی و نیز به لحاظ سایکولوژیکالی تولید کرده است که میتواند سلامت خواب شما را کاملا تضمین کند و همچنین توجه به مسائل روان شناختی مانند عادت خواب ، اختلالات خواب ، سلایق فردی و … در تولید مدل های مختلف تشک ریکو موجب بهبود کیفیت آنها شده است و محصولات ریکو را به یهترین تشک های ایرانی موجود در بازار تبدیل کرده است.

ریکو 3 دسته بندی کلی برای تشک های خود در نظر گرفته است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

انواع تشک ریکو

اگر قصد خرید تشک ریکو را دارید و میخواهد بهترین تشک را برای داشتن خوابی راحت از این برند خریداری کنید، پیشنهاد میشود حتما در مورد انواع تشک های تولید شده این برند مطالعاتی داشته باشید تا بتوانید بهترین آن را بر اساس سلیقه، بودجه و شرایط فیزیکی خود خریداری نمایید.

تشک های ریکو 3 دسته بندی رایج یعنی فنری، طبی و طبی-فنری را شامل میشود که با تولید آنها توانسته تمامی سلیقه ها را پوشش دهد، بنابراین تفاوتی ندارد، سلیقه شما چیست، وزنتان چقدر است، مشکلات ستون فقرات دارید یا خیر، در هر صورت تشک مناسب خود را میتوانید از ریکو خریداری کنید.

معرفی تشک ریکو مدل طبی

این مدل تشک ها که از سری تشک های طبی هستند، تحت عنوان Medical هم شناخته میشوند و به صورت تخصصی برای افرادی که دارای مشکلات کمر، ستوان فقرات و گردن درد هستند، تولید شده است، در ساختار این تشک ها از هیچگونه فنری استفاده نشده و میتواند با حمایت کامل از ستون فقرات، خوابی راحت را برایتان فراهم آورد.

اگر برای مشکلات کمر درد و ستون فقرات، به توصیه پزشک خود باید از تشک های طبی استفاده کنید، این مدل یعنی تشک های سری Medical بهترین انتخاب برایتان خواهد بود.

ار دیگر ویژگی های تشک های طبی ریکو میتوان به طول عمر بالا، ساختار تمام طبی، درجه نرمی کم اشاره نمود و در سایز های مختلف از جمله یک نفره و دو نفره است که میتوانید بر اساس نیاز خود خرید کید.

انواع تشک ریکو +انواع تشک ریکو

معرفی تشک ریکو مدل طبی-فنری

تشک های طبی فنری ریکو که تحت عنوان Spring شناخته میشوند از جمله پرفروش ترین مدل های تشک برای گروه سنی و سلیقه های مختلف است که در ساختار آنها از فنر و انواع فوم با سایز های مختلف استفاده شده است که میزان هر کدام از مواد اولیه موجود در داخل تشک ها طبی فنری موجب تغییر درجه نرمی آنها شده است، بنابراین اگر قصد خرید یک تشک با ویژگی های خاص را داشته باشید، مدل های طبی-فنری بهترین انتخاب خواهند بود.

مشخصه اصلی تشک های طبی-فنری، دوام بالا، عدم تغییر شکل و گود رفتگی در استفاده های طولانی مدت و کیفیت بالای متریال به کار رفته در آن می باشد و مدل های مختلف آن با قطر ها و ارتفاع ها مختلف در بازار موجود هستند.

دقت داشته باشید که برای خرید تشک های طبی-فنری، هرچه قطر تشک بیشتر باشد، نشان دهنده ضخیم تر بودن فوم در داخل آن است و در نتیجه کیفیت و دوام بیشتری خواهد داشت.

معرفی تشک ریکو مدل فنری

تشک های تمام فنری از مدل های اقتصادی تولید شده توسز ریکو است که به عنوان تشک هایEconomy شناخته میشود و اگر میخواهید برای خرید تشک هزینه زیادی نکنید، پیشنهاد ما به شما تشک های فنری ریکو است، در ساختار تشک های فنری تنها از فنر و نمد استفاده شده است، بنابراین درجه نرمی بالایی دارد.

مدل های فنری دوام و ماندگاری بالایی ندارند و بیشتر برای افرادی که وزن کمی دارند مناسب می باشد.

خلاصه مطالب

در این مقاله با برند ریکو به عنوان یکی از بهترین تولید کننده های تشک با کیفیت در کشور آشنا شدیم و مدلهای مختلف آن را برای هرسلیقه و بودجه ای به شما معرفی کردیم، برای خرید انواع تشک های طبی، فنری و طبی-فنری در سایز های مختلف اعم از یک نفره و دو نفره میتوانید با کارشناسان فروش آقای تشک تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *