تشک ‌مموری فوم | همه چیز در مورد تشک مموری فوم

دلایل محبوبیت تشک مموری فوم

تشک ‌مموری فوم نسل جدید تشک های موجود دربازار است که میتوانید برای سنین مختلف، وزن های مختلف و همچنین سلیقه های مختلف مدل های تشک مموری فوم را مورد بررسی قرار داده و خریداری کنید، در ساختار این تشک های از نوعی فوم هوشمند استفاده شده است که بر اساس جدید ترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده و میتواند خوبی آرام و راحت را برای شما به ارمغان آورد، در ادامه این مقاله بیشتر در مورد تشک های مموری فوم و ساختار آنها با شما صحبت خواهیم کرد.

تشک مموری فوم | همه چیز در مورد تشک مموری فوم
تشک مموری فوم | همه چیز در مورد تشک مموری فوم

ساختار تشک مموری فوم

فوم هوشمند که اصلی ترین مواد در ساختار تشک های مموری فوم است به واسطه ماده ای که دانسیته و چگالی آن بالا می باشد به نام فوم پلی یورتان ؛ ساخته شده است که علاوه بر صنعت تشک سازی در ساخت تجهیزات پزشکی هم از این نوع فوم ها استفاده میشود و کاربری های فراوانی دارد.

فوم پلی یورتان دسته ای از مواد می باشند که رفتاری میان دو خاصیت ویسکوز بودن و کشسان بودن از خود نشان می دهند. این نوع فوم ها در واکنش به حرارت بدن و فشار وارد شده واکنش نشان داده و کمتر از چند دقیقه حالت و قالب بدن را به خود می گیرند از این رو به آن فوم هوشمند نیز گفته می شود.

تشک های مموری فوم دارای طیف وسیعی از مزایایی هستند که آنها را از تشک های دیگر متمایز می کند. تشک‌های مموری فوم از کاهش فشار گرفته تا پشتیبانی شخصی‌سازی شده، طوری طراحی شده‌اند که نهایت راحتی و مراقبت از شما را هنگام خواب فراهم کنند.

مزایا استفاده از فوم هوشمند در تشک های مموری فوم

استفاده از فوم هوشمند در تشک های نسل جدید به داشتن خوابی راحت در بستری نرم و هوشمند به شما عزیزان کمک میکند و میتواند به کاهش درد های موضعی در ناحیه کمر و ستون فقرات شما کمک کند، اگر بخواهیم به مزایای تشک های مموری فوم اشاره کنیم، میتوانیم به این موارد به صورت تیتروار اشاره کنیم :

  • پشتیبانی و راحتی بهینه فوم مموری به شکل بدن شما برای تراز بهینه ستون فقرات و حمایت هدفمند منطبق می شود. این سطح بالایی از راحتی شخصی باعث می شود تشک احساس کند که فقط برای شما ساخته شده است!
  • تسکین نقطه فشار تشک مموری فوم وزن بدن شما را به طور مساوی توزیع می کند تا فشار وارده بر سنگین ترین قسمت های بدن شما کاهش یابد. این به تسکین دردها و بهبود گردش خون سالم در طول شب کمک می کند.
  • انتقال حرکت را کاهش می دهد
  • مقاوم در برابر کنه گرد و غبار

فوم های مموری فوم به صورت هوشمند به قالب بدن شما تبدیل شده و یک منطقه خواب شخصی ایجاد می کنند. این به شما کمک می‌کند تا احساس نکنید که شریک زندگی‌تان در حال چرخش و حرکت است بنابراین تشک مموری فوم گزینه خوبی برای تشک دونفره است به خصوص اگر خواب سبکی دارید و با کوچکترین حرکت از خواب میپرید.

تشک مموری فوم دارای ساختار ویسکوالاستیک است که توسط کنه های گرد و غبار نفوذ نمی کند. این می تواند به طور چشمگیری علائم آلرژیک را کاهش دهد و خواب شبانه تمیزتر و سالم تری را فراهم کند.

مزایا استفاده از فوم هوشمند در تشک های مموری فوم
مزایا استفاده از فوم هوشمند در تشک های مموری فوم

تشک ‌مموری فوم برای چه افرادی مناسب است ؟

این که تشک مموری فوم برای چه افرادی مناسب است؟ یک سوال کلی بوده و پاسخ به آن نیازمند بررسی شرایط افراد مختلف است چرا که معیار های زیادی برای خرید تشک وجود دارد که در مورد هر کس باید به صورت جداگانه مورد بررسی قررا گیرد از جمله وزن ، درجه نرمی و سفتی تشک و ….. .

اما بر اساس بررسی های صورت گرفته از خریدارن تشک های مموری فوم مردم به طور ویژه ای تشک مموری فوم را رضایت بخش تر از انواع تشک های فنری ارزیابی می کنند. اما با وجود این که آمارهای رضایت مصرف کنندگان به نفع تکنولوژی مموری فوم است اما همچنان درصدی از افراد هستند که این نوع تشک ها را ترجیح نمی دهند. به علاوه همه تشک های مموری فوم به شکل ایده آل تولید نشده اند و کیفیت، فرمول ساخت و مشخصات محصولات برند های مختلف با هم متفاوت است.

علاوه بر این موارد که در بالا به آن اشاره شد، تشک های مموری فوم معمولا نسبت به تشک های معمولی گران قیمت تر بوده و ممکن است از نظر هزینه ای خرید این مدل تشک ها برایتان به صرفه نباشد.

برای بررسی این که آیا تشک های مموری فوم برای شما گزینه مناسبی است یا خیر میتوانید با کارشناسان فروش آقای تشک از طریق شماره های درج شده در سایت در ارتباط باشید تا شما را برای خرید مدل های مختلف تشک های مموری فوم راهتمایی کنند.

تشک مموری فوم برای افرادی سرمایی و گرمایی

این که شما فردی سرمایی هستید با گرمایی از مهمترین مواردیست که برای خرید یک تشک خوب و راحت باید به آن توجه داشته باشید، در این زمینه این سوال وجود دارد که آیا تشک های مموری فوم گرما تولید میکنند یا خیر ؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که تشک های مموری فوم با توجه به تکنولوژی که در ساختشان به کار رفته گرما را در ساختار خود به دام می اندازند و میتوانند تولید گرما داشته باشند و بستری نرم و گرم برای خواب افراد فراهم میکنند، به همین دلیل خرید تشک های مموری فوم برای افراد گرمایی کمتر توصیه میشود و افراد سرمایی که علاقه مند به خوابیدن در بستری نرم و گرم هستند میتوانند خوابی آرام و مطلوب را بر روی تشک های مموری فوم تجربه کنند.

تشک مموری فوم برای افرادی سرمایی و گرمایی
تشک مموری فوم برای افرادی سرمایی و گرمایی

دلایل محبوبیت تشک مموری فوم

تشک های مموری فوم از زمان ورود خود به بازار همواره به عنوان محبوب ترین تشک های یک نفره و دونفره فروخته میشدند و امروزه نیز افراد زیادی تمایل به خرید این مدل تشک ها دارند اما سوال اینجاست که دلایل محبوبیت تشک های مموری فوم چیست و چه چیزی تشک های مموری فوم را به محبوب ترین تشک های بازار تبدیل کرده است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا هر آنچه را که در مورد محبوبیت تشک های مموری فوم لازم است بدانید به شما بگوییم.

 آزاد کردن نقاط فشار در تشک های مموری فوم
یکی از مشخصات کلیدی که مموری فوم را از دیگر مواد مانند پلی فوم رایج ، فنرها و فیبرها متمایز می کند ، شکل واکنش پذیری مموری فوم در برابر فشار است. تشک مموری فوم به طور ویژه برای جذب فشار طراحی شده است. این امر به وسیله شکل پذیری به شکل جسم شخص و توزیع وزن بر روی سطح اتفاق می افتد.

محدود کردن انتقال حرکات در تشک های مموری فوم
توانایی جدا کردن حرکات می تواند برای افرادی که همراه با زوج خود در یک تخت می خوابند مزیت مهمی باشد. در تشک های دیگری که این خاصیت را ندارند حرکت کردن یکی از زوجین در سمتی از تشک باعث انتقال حرکت به سمت دیگر تشک و ایجاد مزاحمت برای دیگری می شود. در تشک مموری فوم نیروی وارد شده توسط ماده فوم جذب می شود و اثر حرکتی به سمت دیگر تشک منتقل نمی شود.

پشتیبانی از پشت و مفاصل در تشک های مموری فوم
در همان حال که وزن بدن بطور مساوی بر روی سطح تشک مموری فوم پخش می شود ، این موضع از جهت گیری طبیعی بدن شما نیز حمایت می کند. انواع دیگر تشک طبی فنری سفت، با متمرکز کردن وزن بدن در نقاط سنگین تر بدن باعث می شوند که زانو ، لگن ، کمر و مهره های گردن شما نسبت به ستون فقرات کج شوند و فشار بیشتری را تحمل کنند.

طول عمر بالا ی تشک های مموری فوم
خرید تشک برای یک خانه هزینه ای سنگین به بار می آورد و با توجه به هزینه آن مردم انتظار دارند که سال های طولانی از آن استفاده کنند و از خوابی خوب بر روی تشکی نو بهره ببرند.

با وجود این که تفاوت های قابل توجهی در انواع برندها وجود دارد اما در مجموع تشک مموری فوم از طول عمر مفید بهتری نسبت به تشک های فنری برخوردار است. این تشک ها کمتر شاهد شکم دادن و خم شدن در سال های ابتدایی استفاده از آن ها هستند.

تنوع در مدل ها و قیمتهای تشک مموری فوم

اغلب فروشگاه ها حداقل یک مدل ، تشک مموری فوم دارند و بیشتر مواقع در هر فروشگاه می توانید چندین مدل از چندین برند مختلف را پیدا کنید و حتی اگر بصورت آنلاین از طریق اینترنت جستجو کنید به گزینه های خیلی بیشتری دسترسی خواهید داشت.

از دیگر ویژگی های مثبت تشک های مموری فوم میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • تشک های مموری فوم به علت انطباقی که دارد مناسب افرادی است که به پلو می خوابند است.این تشک ها به علت راحتی بدن در هنگام خواب جزو تشک های طبی شناخته می شود.
  • یکی از تفاوت تشک های مموری فوم با تشک های ارگانیک در هزینه آن می باشد.هزینه تشک های مموری فوم به نسبت تشک های ارگانیک بسیار پایین تر است.
  • تشک مموری فوم مناسب افرادی است که به اکثر تشک ها حساسیت دارند.تشک مموری فوم ضد حساسیت و مناسب برای افرادی است که مشکل تنفسی دارند.
  • تشک موری فوم مناسب زوجین می باشد به علت آنکه ساختار تشک به نحوی است که یک نفر بر روی تشک خوابیده باشد فرد دیگر بر روی تشک بنشیند و یا بخوابد هیچگونه تکانی به فرد خوابیده وارد نمی شود.
  • تشک‌های مموری فوم دارای عمر طولانی بوده و با گذشت زمان عملکرد مطلوب خود را از دست نخواهند داد.
  • افرادی که از درد مفاصل رنج می برند تشک های مموری فوم از درد آنها کم می کند.
دلایل محبوبیت تشک مموری فوم
دلایل محبوبیت تشک مموری فوم

خرید تشک ‌مموری فوم

اگر شما هم شیفته این مدل تشک های کاربردی و جدید شده اید و قصد خرید تشک مموری فوم دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش آقای تشک در ارتباط باشید تا شما را برای خرید یک تشک مموری فوم مناسب راهنمایی کنند .

فروشگاه آقای تشک عرضه کننده انواع تشک های مموری فوم از بهترین برند ها است که میتوانید تشک مورد نیاز خود را در سایزبندی های مختلف از فروشگاه به صورت آنلاین و حضوری خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *