از بین بردن ساس و شپش در تشک | علت + راهکار

از بین بردن ساس و شپش در تشک

یکی از بدترین اتفاقات این است که بعد از بیدار شدن از خواب در بدن خود احساس سوزش و خارش داشته باشیم که گاهی این اتفاق زیر سر پشه ها است اما اگر به صورت مداوم لکه های قرمز رنگ و همراه با خارش و سوزش را روی بدن خود مشاهده میکنید این احتمال وجود دارد که در تخت خواب شما ساس و شپش وجود داشته باشد که باید هرچه سریع تر برای از بین بردن ساس و شپش در تشک خود اقدام نمایید .

از بین بردن ساس و شپش در تشک | علت + راهکار
از بین بردن ساس و شپش در تشک | علت + راهکار

وجود ساس و شپش در تشک

ساس و شپش حشرات یا آفت های ریز و کوچکی هستند که از خون انسان تغذیه میکنن و با نیش زدن انسان خون او را می‌مکند، این حشرات به دلایل مختلفی وارد خانه میشوند و در قسمت های که دمای مناسب و دید کمتری دارد مثل مبل، پرده، تشک و سایر لوازم خانگی مخفی میشنود تشک ها یکی از بهترین و ایده آل ترین مکان ها برای انواع ساس و شپش است که میتواند موجب بر هم زدن آرامش خواب و بروز بیماری های پوست و مو در انسان شود.

دلایل وجود حشره در تشک

۳ دلیل کلی وجود دارد که موجب رخنه حشرات در تشک میشود:

دلیل اول: رعایت نکردن اصول بهداشتی و نظافتی محیط خواب

دلیل دوم: خرید تشک های ارزان که از مواد اولیه دست دوم و نامرغوب و غیر بهداشتی برای تولید تشک استفاده میکنند.

دلیل سوم: رعایت نکردن بهداشت فردی که این مورد بیشتر باعث به وجود آمدن شپش در تشک میشود .

در ادامه با ما همراه باشید تا نکات کلیدی برای از بین بردن حشرات داخل تشک به شما بگویییم .

روش های از بین بردن ساس و شپش

اگر از وجود شپش یا ساس و یا هر حشره دیگر در تشک خود مطمن شدید تنها یک راهکار برای حل این مشکل خواهید داشت و آن هم سمپاشی تشک با مواد شیمایی و سم های مخصوص است و همچنین باید تشک خود را برای چند روز در هوای آزاد و در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید .

یک راهکار دیگر این است که تشک خود را تعویض کنید که توصیه ما به شما راهکار دوم می باشد.

روش های از بین بردن ساس و شپش
روش های از بین بردن ساس و شپش

جلوگیری از ورود حشرات به تشک

برای جلوگیری از ورود ساس و شپش به داخل تشک توصیه میشود حتما از یک فروشگاه معتبر تشک تهیه کنید. تا مطمئن باشید از مواد بازیافتی درون آن استفاده نشده است .

همواره بهداشت فردی و بهداشت محیط را رعایت کنید.

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی یکی از مشکلات رایج تشک یعنی وجود حشراتی مثل ساس و شپش در آنها پرداختیم و راهکارهایی برای از بین بردن آنهاو همچنین جلوگیری از ورود آنها به شما گفتم که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد. اگر قصد خرید یا تعویض تشک خود را دارید میتوانید به صورت حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه آقای تشک مراجعه کنید و انواع تشک ها را در سایز های مختلف خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *