5 نکته برای خرید تشک مموری فوم | تشک مموری فوم چیست ؟

5 نکته برای خرید تشک مموری فوم

مزایای استفاده از تشک مموری فوم در بسیاری از تبلیغات تلویزیونی و همچنین تبلیغات در روزنامه ها و مجلات برجسته شده است. شاید کاملاً درست باشد که بگوییم هر سرمایه گذاری روی این تشک انجام می شود ، با توجه به مزایایی که برای بدن شما دارد بسیار ارزشمند است. اما قبل از اینکه بیرون بروید و دستان خود را روی یک تشک مموری فوم قرار دهید تا یک انتخاب مناسب برای سلامتی خواب خود داشته باشید ، در این مقاله 5 نکته برای خرید تشک مموری را برای شما آورده ایم که می تواند به شما در روند خرید برای اطمینان از خرید رضایت بخش کمک کند. همچنین شما می توانید تشک مموری فوم خود را از فروشگاه اینترنتی آقای تشک خریداری نمایید.
مموری فوم ها با توجه به این که دارای قابلیت تغییر فرم به شکل بدن فردی که روی تخت دراز کشیده را دارند، برای بهبود درد مفاصل و دردهای صبحگاهی ناشی از بد خوابی یا بی خوابی بسیار مناسب هستند. مموری فوم که یکی از جدیدترین تکنولوژی حال حاضر دنیا می باشد در انواع تشک قابل استفاده است.

مموری فوم های جدید، با تکنولوژی پیشرفته و راحتی بسیار زیاد پیشنهاد جدید تولیدکنندگان تشک هستند و در زمان کمی بسیار مورد توجه قرارگرفته اند. اگر شما جزو افرادی هستید که تشک های مموری فوم را ترجیح می دهید، باید بدانید که کدام تشک مموری فوم برای شما مناسب ترین است . در این قسمت از مقاله به 5 نکته برای خرید تشک مموری فوم اشاره می کنیم که شامل موارد زیر می باشد:

5 نکته برای خرید تشک مموری فوم | تشک مموری فوم چیست ؟
5 نکته برای خرید تشک مموری فوم | تشک مموری فوم چیست ؟

5 نکته برای خرید تشک مموری فوم

1. مقایسه قیمت ها تشک ها

قیمت معمولاً اولین موردی است که بسیاری از افراد هنگام انجام هر خرید به آن فکر می کنند. همچنین قابل توجه است که باید با مقایسه قبلی ، بهای پرداختی برای تشک مموری فوم خود را نیز در نظر بگیرید. اما ناراحت کننده است که توجه داشته باشیم که بسیاری از مردم در نظر گرفتن قیمت بیش از حد فکر می کنند. این می تواند کاملاً مضرباشد ، بنابراین باید در برابر افراط و تفریط امور جلوگیری کنید. قیمت های پایین لزوما بهترین نیستند. شما باید در نظر بگیرید که قبل از خرید به ازای هر قیمتی که به شما پیشنهاد می شود ، چه چیزی دریافت خواهید کرد.با خریدتشک از فروشگاه اینترنتی آقای تشک دیگر نیازی نیست نگران خرید خود باشید زیرا تتمامی محصولات در این فروشگاه دارای گارانتی می باشد که همین امر می تواند تضمینی باشد در برابر هزینه ای که پرداخت می کنید.

2. تراکم فکر کنید

تراکم همان وزن مموری فوم است که در میزان قدرت و دوام مموری فوم تأثیرگذار است. توصیه می شود توجه ویژه ای به تراکم تشک مموری فوم داشته باشید ، زیرا این امر نقشی اساسی در کیفیت خواب شما دارد که باعث لذت بردن خوابتان می شود. وزن (پوند) برای اندازه گیری تراکم استفاده می شود – هرچه پوند بالاتر باشد ، تشک سفت تر و محکم تر است. معمولاً یک تشک کف حافظه ارزان قیمت باید در محدوده 2-3 وزنش معلق باشد ، اما معمولاً مدت زیادی قبل از از دست دادن شکل دوام نمی آورد. کف مناسب برای خواب آرام نیاز به بیش از 4 پوند دارد . تراکم مموری فوم می تواند از یک تا هفت پوند بر فوت مربع باشد. اغلب افراد تراکم استاندارد برای دوام بیشتر مموری فوم را 5 پوند بر فوت مربع می دانند اما هم اکنون کمپانی های تشک ضمانت نامه های بالاتری را برای محصولات با تراکم پایین تر ارائه می دهند. سوالی که مطرح می شود این است که آیا تکنولوژی تولید فوم پیشترفتی داشته که فوم های با تراکم و هزینه خرید کمتر بتوانند به اندازه کافی مناسب باشند یا فروشندگان فقط برای افزایش فروش فوم های با تراکم کمتر، ضمانت نامه های بالاتری برای آن ها ارائه می دهند؟ متأسفانه تنها باید منتظر گذر زمان و بازخورد مصرف کنندگان این مموری فوم ها باشیم.

5 نکته برای خرید تشک مموری فوم
5 نکته برای خرید تشک مموری فوم

3. درخواست تست خواب تشک

در صورت موجود بودن ، باید استفاده از یک دوره کوتاه تست راحتی را تعیین کنید تا تشخیص دهید تشک مورد نظر شما برای خرید مناسب یا مناسب است. تشک با یک پلاستیک پوشانده شده است تا شرایط بهداشتی آن را برای فروش مجدد احتمالی حفظ کند و شما مجاز هستید که آن را برای مدت کوتاهی امتحان کنید. اما باید توجه داشت که یک پوشش پلاستیکی احساس مموری فوم را کاهش می دهد.

4. حساسیت دما را بررسی کنید

حساسیت به دما یکی از مواردی است که تشک فوم حافظه را از بسیاری از انواع دیگر تشک ها نگه می دارد. بنابراین باید قبل از خرید این حساسیت را آزمایش کنید. بعد از اینکه روی کف قرار گرفتید و وزن شما به طور مساوی تقسیم شد ، مواد در مناطقی از بدن با درجه حرارت بالا نرم می شوند. این مکانیسم به شما کمک می کند تا یک خواب آرام داشته باشید.

بسیاری از مواد اولیه مموری فوم های سنگین تر تکنولوژی سلولی بسته ای دارند که مانع از جریان هوای مناسب شده و در نتیجه منجر به گرم شدن تشک در زمان خواب می شوند. برخی از کمپانی ها با تزریق ژل به مموری فوم ها به آن ها این امکان را می دهند که جریان هوا به راحتی عبور کرده تشک خنک بماند. با این حال انتقاداتی بر این تکنولوژی وارد است و این ژل ها تنها برای زمان کوتاهی می توانند تشک را خنک نگه دارند و پس از گذشت مدت کوتاهی گرم تر از مموری فوم های قدیمی می شوند. در حال حاضر تشک های مموری فوم پیشرفته با استفاده همزمان از تزریق ژل و و یک پوشش خنک کننده (با قابلیت جریان یافتن هوای بیشتر) توانستند مشکل گرمای تشک را حل کرده و با استفاده از این سیستم دمای بدن را در حدود 3 درجه کاهش دهند. همچنین برخی از تشک های مموری فوم مجهز به سیستمی شدند که دارای منافذ تهویه ریزی برای انتقال و جریان یافتن هوا در لایه های پایینی است. با به کار بردن این سیستم، ضرورت استفاده از مموری فوم های با تراکم پایین برای افزایش جریان هوا را از بین می رود.

5. اطلاعات گارانتی را کاملاً بخوانید و درک کنید

به همان اندازه مهم است که هنگام تصمیم گیری در مورد تشک مموری فوم که می خواهید بخرید ، اطلاعات مربوط به ضمانت مربوطه را کاملاً بخوانید و متوجه شوید. شما باید درک کنید که چگونه مشکلات احتمالی حل می شود و مدت زمان گارانتی. اما توجه داشته باشید که ضمانت مادام العمر هنگامی که توسط شرکتی ارائه نشده است که به خوبی تاسیس نشده و قابل اعتماد نباشد ، ارزش چندانی ندارد. طرفین مسئول بسته بندی ، حمل و نقل و سایر موارد مربوطه را نیز باید قبل از خرید به طور کامل در اطلاعات ضمانت تفصیلی درک کنید.

نکات خرید تشک مموری فوم
نکات خرید تشک مموری فوم

نکته مهم هنگام خرید تشک مموری فوم

برای انتخاب تشک مناسب از متخصص فروش تشک کمک بگیرید تا در نهایت، تصمیم گیری شما بر اساس سلیقه و دانش شما بوده و بهترین و مناسب ترین تشک را انتخاب کنید. در صورتی که در نظر دارید به سراغ انتخاب تشک دو نفره بروید مواردی نظیر درجه سفتی تشک مناسب بر هر یک از طرفین، انتقال حرکت در تشک، درجه حرارت خواب، عمر تشک و … را در نظر داشته باشید. در نظر داشته باشید تشک در کیفیت خواب شما بسیار موثر است بنابراین سلامت و راحتی خواب را به عنوان عامل تعیین کننده در نظر بگیرید. تشک های ارزان قیمت ممکن است منجر به بی خوابی و درد عضلانی شما شوند. در حالی که تشک طبی و تشک های تولید شده با تکنولوژی های جدید منجر به خواب راحت و برطرف شدن خستگی شما خواهند شد. شما می توانید با خرید آنلاین تشک از فروشگاه اینترنتی آقای تشک می توانید حس تازه ای از خرید تشک را تجربه کنید و با خیال راحت از کیفیت تشک خود هزینه خرید را پرداخت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *