کاربرد اسفنج در تشک خواب | کاربرد ابر در تشک

کاربرد اسفنج در تشک خواب

در تشک ها با توجه به نوع تشک و مدلی که دارند از متریال مختلفی میتوان استفاده کرد که یکی از کاربردی ترین آنها انواع اسفنج ها هستند که ممکن است برخی آن را به عنوان ابر هم بشناسند، در این مقاله موضوع مورد بحث ما کاربرد اسفنج در تشک خواب است و میخواهیم به شما بگوییم که در کدام قسمت های تشک از ابر و اسفنج استفاده میشود.

آقای تشک یکی از بهترین تولید کننده های تشک در کشور است که مدل های مختلف تشک را بر اساس بودجه و سلیقه ایرانی ها تولید و روانه بازار کرده است، برای خرید انواع تشک ها از آقای تشک میتوانید به صورت اینترنتی و حضوری اقدام کنید.

در کدام قسمت های تشک از اسفنج استفاده میشود

اسفنج در قسمت های مختلفی از تشک به کار گرفته میشود که معمولا در سطح هستند و باید توجه داشته باشید که بر عکس فوم ها که نباید در سطح افقی تشک استفاده شوند، اسفنج باید در سطح افقی تشک استفاده شود.

اسفنج بسته به نوع و مدل آن یا بسته به چگالی آن سطحی ترین قسمت تشک بعد از پارچه تشک می باشد و همچنین برخی از اسفنج ها حتی در داخل قسمت پارچه تشک نیز وجود دارند.

اسفنج نوعی پلی اتیلن می باشد، البته با استفاده از مواد اولیه متفاوت نسبت به فوم و هم چنین نوع فرآوری یا اصطلاحا پخت مواد نیز نسبت به فوم متفاوت است. به همین دلیل خاصیت متفاوتی نیز نسبت به فوم دارد و نقش متفاوتی در تشک ایفا خواهد کرد.

انواع اسفنج ها از نظر ظاهری شباهت زیادی به هم دیگر دارند اما جالب است بدانید که از نظر ویژگی های فنی و بسیاری از مشخصات و همچنین کیفیت ساخت با هم دیگر تفاوت دارند و به همین دلیل تنوع بالایی از تشک ها در بازار موجود است که بر اساس نوع اسفنج و ابر به کار رفته در ساختار داخلی شان با هم دیگر فرق دارند.

کاربرد اسفنج در تشک خواب
کاربرد اسفنج در تشک خواب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *