علت گرم شدن تشک چیست ؟ | مشکل گرم شدن تشک های غیر استاندارد

علت گرم شدن تشک چیست

یکی از مشکلاتی که ممکن است در هنگام خواب موجب آزار و ادیت شما شود، گرم شدن تشکتان است که موجب عرق کردن و تنگی نفس در شما خواهد شد، اما اینکه علت گرم شدن تشک چیست و چرا برخی از تشک ها گرمای بیشتری از خود تولید میکنند، موضوعیست که قصد داریم در این مقاله به بررسی آن بپردازیم پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

برای خرید تشک مانند تشک های طبی، طبی فنری ، فنری و سوپر طبی فنری میتوانید به فروشگاه آقای تشک مراجعه نمایید، تنوع انواع تشک های عرضه شده در آقای تشک بسیار زیاد بوده و میتواند پاسخ گوی خر سلیقه و بودجه ای باشد، علاوه بر آن اگر به دنبال تشک در ابعاد غیر استاندارد و سفارشی هستید، میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش آقای تشک در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

علت گرم شدن تشک چیست ؟ | مشکل گرم شدن تشک های غیر استاندارد
علت گرم شدن تشک چیست ؟ | مشکل گرم شدن تشک های غیر استاندارد

خرید تشک استاندارد و گرم شدن آن

خوابیدن در بستر گرم و نرم میتواند برای هرکسی دلنشین باشد اما با این حال برخی دوست دارند تشک آنها در هنگام خوابیدن گرمای زیادی تولید نکند و همچنین اخیرا مشاهده شده که برخی با مشکل گرم شدن بیش از حد تشک خواب خود رو به رو هستند و در این زمینه از مدل تشک خود شکایت میکنند، در این زمینه لازم است بدانید که دمای بدن انسان در طول خواب چند درجه کاهش می‌یابد، اما اگر شما تشک استاندارد های لازم را نداشته باشد و از جمله تشک های ارزان و بی کیفیت بازار باشد، پارچه‌ی تشک و همچنین لایه‌های داخلی تشک، دمای بدن شما را به خود جذب می‌کند و در بیشتر تشک‌های بی‌کیفیت این لایه‌ها، خود باعث ایجاد حرارت می‌شوند.

اگر پارچه‌ی تشک شما الیاف مصنوعی داشته باشد و قابل تنفس نباشد (امکان گردش هوا در تشک وجود نداشته باشد) حرارت زیادی را به بدن شما منتقل می‌کند.

خرید تشک استاندارد و گرم شدن آن
خرید تشک استاندارد و گرم شدن آن

معمولا در تشک های ارزان قیمت و غیر استاندارد موجود در بازار از الیاف های مصنوعی و بی کیفیت ومواد اولیه نامرغوب به منظور کم شدن هزنه تولید تشک استفاده میشود که ممکن است تهدید های بسیاری برای سلامتی شما داشته باشد و همچنین به دلیل کیفیت پایین پارچه و الیاف به کار رفته در ساخت آن میتواند گرمای بدن را به خود جذب کرده و باعث تشدید آن شود، به همین دلیل توصیه میشود همواره برای خرید تشک از فروشگاه های معتبر کالا خواب خرید کنید تا با مشکلات این چنینی از جمله گرم شدن تشک روبه رو نشوید.

خرید تشک برای افراد گرمایی

افراد گرمایی برای خرید تشک باید توجه داشته باشند که تشک خریداری شده دارای تهویه مطلوبی باشد به گونه ای که هوا داخل آن جریان داشته باشد و از گرم شدن لایه های داخلی تشک جلوگیری کند، همچنین نوع پارچه و الیافی که برای تولید آن استفاده میشود مصنوعی و پلاستیکی نباشد.

برای خرید تشک استاندارد و مخصوص افراد گرمایی از فروشگاه های معتبر 2 راه پیش روی شما قرار دارد، میتوانید به صورت حضوری به فروشگاه های تشک و کالا خواب در تهران و یا محل زندگی خود مراجعه کنید و بعد از مقایسه و بررسی انواع تشک های ،یکی از آنها را خریداری کنید.

خرید تشک استاندارد و گرم شدن آن
خرید تشک استاندارد و گرم شدن آن

اما راه دوم که سریع تر و هوشمندانه تر است، خرید تشک مخصوص افراد گرمایی از فروشگاه اینترنتی آقای تشک است که تنوع بالایی از مدل ها و سایز های مختلف تشک طبی، طبی فنری، تمام فنری را برایتان فراهم کرده است و شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به وب سایت ما بهترین مدل تشک را برای افراد گرمایی خریداری کنید، همچنین میوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش آقای تشک در ارتباط باشید تا شما را در خریدی هدفمند و با قیمت مناسب راهنمایی کنند.

برای خرید تشک در سایز های غیر استاندارد میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا قیمت مدل مورد نظر را بر اساس سایز سفارشی تخت شما، اعلام کنند.

خرید تشک برای افراد گرمایی
خرید تشک برای افراد گرمایی

خلاصه مطالب

در این مقاله یکی از مهمترین مشکلات افراد با تشک های غیر استاندارد و نامرغوب، یعنی گرم شدن تشک را مورد بررسی قرار دادیم و گفتیم که علت آن استفاده از مواد اولیه و پارچه های نامرغوب در تولید تشک است و همچنین نداشتن تهویه مناسب در تشک از دیگر عوامل گرم شدن تشک است که میتوانید با خرید یک تشک استاندارد و مرغوب این مشکل را برطرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *