سفت ترین نوع تشک کدام است ؟ | خرید تشک سفت

سفت ترین نوع تشک کدام است ؟

درجه نرمی و سفتی تشک یکی از مهمترین مواردیست که در هنگام خرید تشک باید به آن توجه داشته باشید و اینکه بهتر است هر کس از چه تشکی از نظر درجه نرمی و سفتی استفاده کند معمولا یا سلیقه ای است و یا بستگی به نظر پزشک شما دارد با این حال برخی از افراد تمایل به خوابیدن بر روی تشک سفت دارند و برای این افراد مهم است که بدانند “سفت ترین نوع تشک کدام است ؟ “، بر همین اساس در این مقاله قصد داریم در مورد تشک هایی که درجه سفتی بیشتری دارند صحبت کنیم و به شما خواهیم گفته که خرید این مدل تشک ها برای چه افرادی مناسب است و چه مزایا و معایبی دارد، پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

برای خرید انواع تشک با درجه نرمی و سفتی مختلف میتوانید به فروشگاه اینترنتی آقای تشک مراجعه کنید و بهترین مدل های تشک با درجه سفتی بالا را بر اساس نیاز خود و بودجه ای که برای خرید آن در نظر گرفته اید، تهیه کنید، توجه داشته باشید که آقای تشک برترین فروشگاه اینترنتی تشک در کشور است و میتوانید در تمامی ساعات شبانه روز و به صورت 24 ساعته برای خرید تشک از وب سایت آقای تشک اقدام نمایید.

سفت ترین نوع تشک کدام است ؟ | خرید تشک سفت
سفت ترین نوع تشک کدام است ؟ | خرید تشک سفت

کدام تشک ها درجه سفتی بیشتری دارند ؟

در ساختار تشک ها از متریال مختلفی استفاده میشود که از جمله مهمترین آنها میتوان به فوم و فنر اشاره نمود، در یک دسته بندی کلی هرچه فنر در ساختار تشک یبشتر باشد، درجه نرمی تشک بیشتر خواهد بود و هرچه قطر فوم به کار رفته در تشک بیشتر باشد، درجه سفتی تشک بیشتر خواهد بود، به گونه ای که نرم ترین تشک ها، تشک های تمام فنری و سفت ترین تشک ها تشک های تمام طبی هستند.

تشک های تمام طبی که در ساختار آنها تنها از فوم استفاده شده است سفت ترین نوع تشک ها میباشند و خرید آنها برای افرادی که به توصیه پزشک باید روی جای سفت بخوابند، توصیه میشود.

تشک های تمام طبی معمولا طول عمر کمی دارند و برای جلوگیری از گود رفتن آن توصیه میشود هر 6 ماه یک بار تشک را برعکس کنید، و همچنین باید هر 5 سال یکبار تشک های تمام طبی را تعویض کنید تا بر اثر گد رفتگی های ایجاد شده آسیبی به ستون فقرات شما وارد نشود.

علاه بر تشک های تمام طبی، تشک های سوپر طبی فنری هم به عنوان تشک های سفت به بازار عرضه شده اند که به دلیل وجود فنر های میکرو در ساختارشان، درجه نرمی و انعطاف کمتری دارند و طول عمر بیشتری هم خواهند داشت.

کدام تشک ها درجه سفتی بیشتری دارند ؟
کدام تشک ها درجه سفتی بیشتری دارند ؟

مزایا و معایب تشک سفت

تشک ها با درجه نرمی مختلف در بازار موجود هستند و هرکدام مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند و از مهمترین مزیت های تشک سفت میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

تشک های سفت به دلیل انعطاف کمی که دارند میتوانند به خوبی از ستون فقرات حمایت کنند ضمن جلوگیری از آسیب به کمر موجب بهبود کمردرد و گردن درد هم میشوند.

تشک های تمام طبی به دلیل نبود هیچگونه فنری در ساختارشان وزن کم تری دارند و جا به جا کردنشان ساده تر است.

تشک های تمام طبی قیمت کمتری دارند.

طول عمر بالای تشک های سوپر طبی فنری

در کنار موارد فوق میتوان به کم بودن طول عمر تشک های تمام طبی به عنوان تنها عیب تشک های طبی اشاره نمود.

تشک سفت برای چه افرادی مناسب است ؟

تشک های سفت برای افرادی که مشکلات ستون فقرات مانند گردن درد و کمردرد دارند و باید روی زمین سفت بخوابند بسیار مناسب است.

علاوه بر آن، افرادی که وزن بالایی دارند و نمیتوانند از تشک های نرم استفاده کنند، تشک های سفت به ویژه تشک های سوپر طبی فنری بهترین انتخاب خواهد بود.

تشک سفت برای چه افرادی مناسب است ؟
تشک سفت برای چه افرادی مناسب است ؟

 خرید تشک سفت

برای خرید تشک با درجه سفتی بالا و در سایز های مختلف 2 راه پیش روی شما قرار دارد، میتوانید به صورت حضوری به فروشگاه های تشک و کالا خواب در تهران و یا محل زندگی خود مراجعه کنید و بعد از مقایسه و بررسی درجه نرمی و سفتی انواع تشک ها، سفت ترین تشک را بر اساس وزن خود خریداری کنید.

اما راه دوم که سریع تر و هوشمندانه تر است، خرید تشک از فروشگاه اینترنتی آقای تشک است که تنوع بالایی از مدل ها و سایز های مختلف با درجه نرمی های متفاوت را برایتان فراهم کرده است و شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به وب سایت ما سفت ترین تشک را خریداری کنید، همچنین میوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش آقای تشک در ارتباط باشید تا شما را در خریدی هدفمند و با قیمت مناسب راهنمایی کنند.

برای خرید تشک سفت در سایز های غیر استاندارد میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا قیمت مدل مورد نظر را بر اساس سایز سفارشی تخت شما، اعلام کنند.

خلاصه مطالب

در این مقاله در مورد سفت ترین تشک های موجود در بازار صحبت کردیم و گفتیم که سفت ترین تشک ها تشک هایی هستند که در ساختار آنها از فوم و یا فنر های میکرو استفاده شده باشد، تشک های سفت برای افراد سنگین وزن و همچنین افرادی که مشکلات کمردرد دارند بسیار مناسب است.

امیدواریم که مطالب ذکر شده در مورد سفت ترین تشک ها برایتان مفید بوده باشد و همچنین برای دریافت مشاوره خرید انواع تشک ها میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش آقای تشک در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *