خرید تشک نوجوان | تشک 80*180 نوجوان

خرید تشک نوجوان

خرید تشک نوجوان برای رنج سنی ۵تا ۱۲سال موضوعیست که قصد داریم در این مقاله به بررسی آن بپردازیم.

لازم به ذکر است که فروشگاه آقای تشک انواع تشک در سایز نوجوان را به صورت طبی، طبی_فنری، تمام طبی و فنری برای مشتریان خود با قیمت مناسب عرضه کرده است بنابراین اگر برای رنج سنی نوجوان قصد خرید تشک دارید میتوان به صورت مستقیم و بدون واسطه از آقای تشک خرید کنید و محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید .

اگر با تشک نوجوان آشنایی ندارید اما میخواهید برای کودکان خود تشک بخرید و یا تخت خوابی که خریداری کرده اید سایز نوجوان است، پیشنهاد میکنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید .

خرید تشک نوجوان | تشک 80*180 نوجوان
خرید تشک نوجوان | تشک 80*180 نوجوان

تشک نوجوان چست؟ و انواع آن

برای توضیح آنکه تشک نوجوان چیست باید بدانید که تشک ها داری سایز های مختلفی هستند که بیشتر مردم ۳ سایز نوزاد،یک نفره و دو نفره را میشناسند،اما سایز نوجوان با توجه به این که ابعاد سفارشی تری دارد، کمتر در بازار یافت میشود.

تشک های نوجوان از نظر سایز بین تشک های نوزادی و یک نفره قرار دارند که بر اساس قد و وزن نوجوانان با ابعاد۱۸۰در ۸۰ سانتی متر تولید میشوند .

انواع تشک های نوجوان را میتوان به سه دسته زیر تقسیم بندی کرد :

تشک نوجوان فنری

تشک نوجوان طبی_فنری

تشک نوجوان سوپر طبی فنری

همانطور که دیدید تشک های نوجوان معمولا به صورت تمام طبی تولید نمی‌شوند زیرا این مدل تشک ها بیشتر برای افرادی که مشکلات کمر درد دارند مناسب است که این مشکلات معمولا در سنین نوجوانی کمتر دیده شده است و همچنین به دلیل درجه سفتی بالا این تشک ها معمولا مورد پسند نوجوانان قرار نمیگیرند.

بهترین و پرفروش ترین نوع تشک نوجوان ،طبی فنری است که هم درجه نرمی مطلوبی دارد و هم میتواند ستون فقرات کودکان را در حالت استاندارد نگه دارد.

اما اگر به دنبال تشک نوجوانی هستید که برای طولانی مدت و بیش از ۷ سال برایتان عمر کند، تشک های نوجوان سوپر طبی فنری گزینه بهتری خواهند بود.

تشک نوجوان چست؟ و انواع آن
تشک نوجوان چست؟ و انواع آن

بهترین تشک نوجوان

بهترین تشک نوجوان باید بر اساس وزن و سلیقه کودک شما انتخاب شود و به طور کلی تشک های نوجوان فنری،درجه نرمی بالایی دارند و برای کودکان لاغر تر مناسب می باشد و همچنین طول عمر کمتر و قیمت ارزان تری دارند.

اگر وزن کودک شما کم است و میخواهید یک تشک نرم داشته باشید،مدل های فنری بهترین انتخاب برایتان خواهد بود ولی اگر به دنبال تشک با درجه نرمی کم و طول عمر بیشتر هستید تشک های نوجوان سوپر طبی فنری بهترین انتخاب برای شما خواهد بود .

مدل های تشک نوجوان طبی فنری که معمولا قطر ۲۵سانتی متری دارند و گارانتی ۷ الی ۵ساله، از جمله بهترین و پرفروش ترین تشک های سایز نوجوان طلقی میشوند.

خرید تشک نوجوان تا به اینجا با تشک های نوجوان آشنا شدیم و گفتیم که تشک های نوجوان برای رنج سنی ۵الی۱۲سال مناسب هستند.

اگر قصد خرید تشک نوجوان دارید باید به ابعاد تخت خواب خود دقت داشته باشید که برای تشک 80*180 ساخته شده باشند و اگر سایز آن 90*200 سانتی متر است باید تشک های یک نفره خریداری کنید .

بهترین تشک نوجوان
بهترین تشک نوجوان

خلاصه مطالب

در این مقاله تشک های سایز 80 در 180 سانتی متر را که به عنوان تشک نوجوان در بازار  یافت میشوند را مورد بررسی قرار دادیم و گفتیم که این تشک ها همانند سایر تشک های یک نفره و دو نفره به صورت فنری، طبی-فنری و سوپر طبی فنری موجود هستند .

برای خرید تشک نوجوان باید به سایز تخت خواب توجه داشته باشید که مطابق با سایز تشک های نوجوان باشد ، یعنی همان 80*180 سانتی متر.

جهت خرید انواع تشک نوجوان میتوانید با شماره های درج شده در سایت آقای تشک تماس بگیرید تا شما را برای خرید بهترین تشک سایز نوجوان راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *