تشک فنری منفصل پاکت اسپرینگ | آشنایی با تشک فنر منفصل

تشک فنری منفصل پاکت اسپرینگ

یکی از رایج ترین مدل های تشک که اخیرا در بازار دیده میشوند تشک فنری منفصل پاکت اسپرینگ است که از زمان ورودش به بازار طرفداران زیادی پیدا کرده و امروزه به عنوان پرفروش ترین مدل های تشک شناخته شده است و با توجه به ساختار منحصر به فردی که دارد میتواند امکانات بسیاری را در اختیار کاربر قرار دهد.

 تشک های فنر منفصل ساختار ویژه ای دارند که در آن تمامی فنر ها به صورت جدا از هم می باشند و به همین دلیل رفتار این مدل تشک ها در برابر فشار متفاوت از تشک های فنر متصل است و در کل از جمله تشک های فنری محسوب میشوند که درجه نرمی بالایی دارند اما در عین حال انتقال نیرو در آنها کمتر از تشک های معمولی است به گونه ای که در تبلیعات تشک های فنر متصل میبینیم که اگر یک لیوان نوشیدنی در یک سمت تشک باشد و در سمت دیگر به تشک نیرو وارد شود، هیچگونه انتقال نیرویی صورت نگرفته و لیوان نوشیدنی سر جای خود ثابت می ماند.

در این مقاله به صورت مفصل در مورد تشک های فنر منفصل صحبت خواهیم کرد و همه چیز را در مورد ویژگی ها، مزایا و معایب و همچنین قیمت آنها به شما خواهیم گفت، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

تشک فنری منفصل پاکت اسپرینگ | آشنایی با تشک فنر منفصل
تشک فنری منفصل پاکت اسپرینگ | آشنایی با تشک فنر منفصل

معرفی تشک پاکت اسپرینگ

اگر بخواهیم به صورت مختصر تشک های پاکت اسپرینگ یا تشک های فنر منفصل را به شما معرفی کنیم باید به شما بگوییم که تشک های فنر منفصل نوعی تشک فنری با درجه نرمی بالا است که دارای فنر های پاکتی است و اولین بار در سال 1899 توسط یک مهندس انگلیسی اختراع شد. این فنر ها به صورت جداگانه در پارچه هایی پیچیده می شوند و نوع عملکر آن ها به این گونه است که  هر کدام از فنر ها به صورت مستقل به فشار واکنش نشان می دهند و در صورت فشار در یک قسمت تشک، قسمت دیگر فرو نمی رود، جالب است بدانید که سایر تشک های فنری که به عنوان تشک فنر متصل هستند، دارای یک فنر یک تیکه هستند و ساختار آنها به گونه ایست که تمام فشار وارد بر سطح تشک در تمامی قسمت های فنر پخش میشود.

در مورد رویه تشک های فنر منفصل باید بگوییم که رویه این تشک ها، از اسفنج 35 کیلو گرم و اطراف آن از اسفنج 25 کیلو گرم استفاده شده است که باعث می شود هسته تشک از بدن پشتیبانی کند و کیفیت خواب دو برابر شود.

معرفی تشک پاکت اسپرینگ
معرفی تشک پاکت اسپرینگ

تشک فنر متصل بهتر است یا فنر منفصل

از زمان ورود تشک های فنر منفصل به بازار همواره این سوال از ما پرسیده میشود که تشک فنر منفصل بهتر است یا فنر متصل که در این زمینه باید به شما بگوییم که هر دو تشک در نوع خود به عنوان تشک خوب و مناسب شناخته میشوند اما تفاوت هایی با هم دارند که با شناخت آنها میتوانید تشخیص دهید که کدام یک از انواع تشک های فنر متصل و یا فنر منفصل برای شما بهتر است.

تشک فنر منفصل، دارای فنر هایی از جنس استیل است که این فنر ها به صورت جداگانه درون پاکت قرار گرفته اند و تکان خوردن هر یک از فنر ها ارتباطی با فنر های دیگر ندارد و به همین دلیل در شرایطی که دو نفر با اختلاف وزن زیاد از یک تشک استفاده می کنند، این ویژگی بسیار نمایان می شود. در تشک های معمولی یا فنر متصل، با لرزش بخشی از تشک، بخش های دیگر نیز دچرا لرزش می شوند و باعث بر هم خوردن آرامش افراد می شود اما در تشک های فنر منفصل این مسئله وجود نخواهد داشت.

از دیگر مواردی که در تشک های فنر منفصل وجود دارد این است که در قسمت هایی که بر آمدگی بدن بیشتر باشد، تشک بیشتر فرو می رود و همین امر موجب می شود که بدن در یک حالت استانداردی قرار گیرد و فشاری به ستون فقرات وارد نشود، بنابراین افرادی که به سلامت فیزیکی و ستون فقرات خود اهمیت میدهند و یا با مشکلاتی مثل دیسک کمر مواجهه هستند، تشک های فنر متصل میتواند بهتر از تشک های فنر متصل باشد.

تشک فنر متصل بهتر است یا فنر منفصل
تشک فنر متصل بهتر است یا فنر منفصل

ویژگی تشک های فنری منفصل پاکت اسپرینگ

در ادامه به صورت تیتروار تمامی ویژگی ها و مزیت های تشک های فنر متصل را به شما خواهیم گفت :

  • تشک های فنر منفصل به خوبی از سر و گردن و ستون فقرات حمایت میکنند.
  • عدم انتقال لرزش در قسمت های مختلف تشک از مهمترین ویژکی های تشک های فنر منفصل است.
  • طول عمر بیشتر تشک های فنر منفصل به دلیل کیفیت بالای فنر های به کار رفته در ساختار این مدل تشک ها.
  • تنفس بهتر لایه های تشک که باعث تعادل دمای تشک می شود.
  • احساس خواب راحت تر و بهتر
  • درجه نرمی مطلوب
ویژگی تشک های فنری منفصل پاکت اسپرینگ
ویژگی تشک های فنری منفصل پاکت اسپرینگ

قیمت تشک فنر منفصل

تشک های فنر منفصل همانند سایر تشک های موجود در بازار در ابعاد های مختلف 2 و 1 نفره تولید میشوند و دارای انواع مختلفی بوده و تنوع قیمتی بالایی دارند، اما به طور کلی این مدل تشک ها از جمله تشک های لوکس محسوب میشوند و با توجه به کیفیت فنر هایی که در ساختار تشک های فنری به کار رفته و همچنین جدید بودن تکنولوژی تولید فنر های پاکتی، این مدل تشک ها به نسبت سایر تشک های فنری موجود در بازار گران قیمت تر بوده و همچنین طول عمر بالا تری دارند به گونه ای که اگر به درستی از آنها نگهداری شود، تا 10 سال عمر میکنند این در حالیست که عمر مفید تشک های معمولی فنر متصل 2 الی 5 سال است.

خرید تشک فنر پاکتی

برای خرید تشک فنر منفصل در سایز های مختلف از جمله از جمله یک نفره و 2 نفره 2 راه پیش روی شما قرار دارد، میتوانید به صورت حضوری به فروشگاه های تشک و کالا خواب در تهران و یا محل زندگی خود مراجعه کنید و بعد از مقایسه و بررسی انواع تشک های فنر پاکتی و فنر منفصل، یکی از آنها را خریداری کنید.

اما راه دوم که سریع تر و هوشمندانه تر است، خرید تشک های فنر منفصل از فروشگاه اینترنتی آقای تشک است که تنوع بالایی از مدل ها و سایز های مختلف تشک فنر منفصل پاکتی را برایتان فراهم کرده است و شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به وب سایت ما بهترین مدل تشک فنر پاکتی را خریداری کنید، همچنین میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش آقای تشک در ارتباط باشید تا شما را در خریدی هدفمند و با قیمت مناسب راهنمایی کنند.

خلاصه مطالب

در این مقاله به معرفی و بررسی جدید ترین مدل های تشک در بازار کالای خواب پرداختیم و گفتیم که تفاوت تشک های فنر پاکتی با سایر تشک های فنر در ساختار فنر آنها است که در تشک های فنر منفصل هر فنر به صورت مجزا درون یک پاکت قرار دارد و به همین دلیل انتقال فشار و نیرو در تشک های فنر پاکتی تقریبا صفر است .

انواع تشک های فنر منفصل را میتوانید با سایز های مختلف از فروشگاه آقای تشک خریداری کنید، جهت دریافت مشاوره میتوانید با شماره های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *