تشک فنری متصل چیست | انواع تشک فنری (بونل)

تشک فنری متصل چیست

در مقالات قبلی گفتیم که فنر از جمله اصلی ترین مواد اولیه تشک ها است که انواع مختلفی دارد و یکی از کاربردی ترین فنر ها در تشک ،فنر های متصل است، در واقع تمامی مدل های فنری که برای ساخت تشک به کار میروند ساختار ساده ای دارند و همگی از سیم مفتول ساخته میشوند اما چگونگی ساخت و شکل ظاهری انواع فنر ها با هم دیگر فرق دارد و در این مقاله به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که تشک فنری متصل چیست.

در فروشگاه آقای تشک تنوع بالایی از انواع تشک ها فنر متصل و فنر منفصل موجود است که میتوانید یه صورت حضوری یا اینترنتی هر کدام از آنها را در سایز های مختلف خریداری کنید.

تشک فنری متصل چیست | انواع تشک فنری (بونل)
تشک فنری متصل چیست | انواع تشک فنری (بونل)

منظور از تشک فنر متصل چیست ؟

اگر بخواهیم ساختار تشک های فنر متصل را برای شما توصیف کنیم باید بگوییم که در این تشک ها مجموعه ای از چندین فنر با قطر های یکسان در کنار هم قرار گرفته اند و از طرفین به یک دیگر متصل هستند و بر روی آنها یک لایه نمد قرار دارد تا از فرو رفتن فنر ها به داخل بدن جلوگیری کند.

تشک های فنر منصل را میتوان به 2 دسته تقسیم کرد که از نظر شکل ظاهری ساخت فنر ها با هم دیگر فرق دارند.

تشک های فنر متصل معمولی : فنر هایی که در تشک های فنر متصل معمولی به کار میروند به نسبت فنر های میکرو قطر بیشتری دارند و نرم تر بوده و انعطاف بیشتری دارند، در نتیجه تشک هایی که با فنر های متصل معمولی ساخته میشوند معمولا درجه نرمی بالاتری داشته و تحمل وزنشان کمتر است.

تشک هایی که فنر معمولی دارند به نسبت تشک های فنر میکرو وزن کمتر، قیمت کمتر و همچنین طول عمر کمتری دارند.

انواع تشک های فنری و طبی فنری با استفاده از فنر های متصل معمولی ساخته میشوند.

تشک های فنر متصل میکرو : فنر های میکرو به نسبت فنر های معمولی بافت ریز تری دارند و با توجه به ظرافتی که در ساخت آنها به کار رفته است از مقاومت بیشتری برخوردار هستند و درجه نرمی کمتری دارند، از فنر های میکرو برای ساخت تشک های لوکس و سوپر طبی فنری استفاده میشود که این تشک ها معمولا طول عمر بالاتری داشته و درجه سفتی بیشتری دارند.

تشک هایی که از فنر میکرو تشکیل شده اند وزن بیشتری داشته و قیمت آنها به نسبت تشک های فنری معمولی بیشتر است و در دسته بندی تشک های طبی قرار میگیرند، این تشک ها معمولا برای افرادی که مشکلات کمردرد دارند بسیار مناسب است.

منظور از تشک فنر متصل چیست ؟
منظور از تشک فنر متصل چیست ؟

انواع تشک فنر متصل

تشک های فنر متصل در 3 دسته بندی کلی قرار میگیرند :

تشک های تمام فنری : تشک های تمام فنری ارزان ترین نوع تشک ها هستند که معمولا برای وزن های کم و رنج سنی زیر 18 سال توصیه میشود و با توجه به درجه نرمی بالایی که دارد نمیتواند برای افراد چاق و سنگین وزن انتخاب خوبی باشد.

تشک های طبی فنری : تشک های طبی فنری از فنر و فوم ساخته میشوند که با توجه به درجه نرمی ایده آل و قیمت مناسبی که دارند از جمله پرفروش ترین تشک های بازار در سایز های 2 و 1 نفره می باشند.

تشک های سوپر طبی فنری : تشک های سوپر طبی فنری ساختاری مشابه به تشک های طبی فنری دارند با این تفاوت که از فنر میکرو در ساختشان استفاده شده است و قیمت بیشتری دارند.

خرید تشک بونل

برای خرید تشک بونل یا همان تشک های فنر متصل در سایز های مختلف از جمله 1 نفره، 2 نفره و ….  2 راه پیش روی شما قرار دارد، میتوانید به صورت حضوری به فروشگاه های تشک و کالا خواب در تهران و یا محل زندگی خود مراجعه کنید و بعد از مقایسه و بررسی انواع تشک های فنر متصل ،یکی از آنها را خریداری کنید.

اما راه دوم که سریع تر و هوشمندانه تر است، خرید تشک از فروشگاه اینترنتی آقای تشک است که تنوع بالایی از مدل ها و سایز های مختلف تشک فتر متصل از جمله تشک های تمام فنری، تشک های طبی فنری و تشک های سوپر طبی فنری را برایتان فراهم کرده است و شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به وب سایت ما بهترین مدل تشک فنری را خریداری کنید، همچنین میوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش آقای تشک در ارتباط باشید تا شما را در خریدی هدفمند و با قیمت مناسب راهنمایی کنند.

برای خرید تشک فنری در سایز های غیر استاندارد میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا قیمت مدل مورد نظر را بر اساس سایز سفارشی تخت شما، اعلام کنند.

انواع تشک فنر متصل
انواع تشک فنر متصل

خلاصه مطالب

در این مقاله به مقایسه و بررسی یکی از پرفروش ترین مدل های تشک که در ساختار آنها از فنر متصل استفاده شده است پرداختیم و گفتیم که فنر های متصل به صورت معمولی یا میکرو هستند که بر اساس آنها، 3 مدل تشک وجود دارد، تشک های تمام طبی، تشک های طبی فنری و تشک های سوپر طبی فنری که شما میتوانید تمامی مدلهای نامبرده شده را با قیمت مناسب و بر اساس شرایط خود به صورت اینترنتی از فروشگاه آقای تشک خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *