بهترین تشک دو نفره برای زوج ها | ویژگی های تشک 2 نفره

بهترین تشک دو نفره برای زوج ها

برای زوج ها انتخاب تشک جدید کاری نیست که به راحتی آن را انتخاب کنید. تشک شما در کیفیت خواب و سلامت روحی و جسمی شما تأثیر بسزایی دارد و نقش مهمی در زندگی عاشقانه شما دارد. خرید تشک تصمیمی است که شما و همسرتان نباید در آن عجله کنید. از این گذشته ، موارد زیادی قابل تأمل است. کدام یک از استحکام را ترجیح می دهید؟ کدام تشک مکمل زندگی جنسی شما خواهد بود؟ کدام یک در حذف انتقال حرکت بهترین است؟ خوابیدن با شریک زندگی به معنای رفع نیازهای دوبرابر است. برای کمک به یافتن بهترین تشک دو نفره برای زوج ها، لیستی از فاکتورهای اساسی را باید هنگام خرید تشک در نظر داشته باشید ، تهیه کرده ایم. در آخر ، ما پیشنهادات خود را برای بهترین تشک دو نفره برای زوج ها را به اشتراک خواهیم گذاشت.

بهترین تشک دو نفره برای زوج ها | ویژگی های تشک 2 نفره
بهترین تشک دو نفره برای زوج ها | ویژگی های تشک 2 نفره

نکات مهم در خرید تشک دو نفره

از ترجیحات راحتی گرفته تا نگرانی های بهداشتی ، موارد زیادی وجود دارد که باید هنگام خرید بهترین تشک برای زن و شوهر در نظر بگیرید. در زیر برخی از مهمترین جنبه هایی که باید هنگام مرور مدلهای تشک برای یک تخت مشترک به خاطر بسپارید وجود دارد.

کنترل حرکت

اختلال در حرکت یکی از بزرگترین مشکلات یک زن و شوهر در رختخواب است. اگر شریک زندگی شما خواب ناآرامی دارد ، و هنگام غلط زدن او نیمه شب بیدار می شوید باید به دنبال تشک هایی باشید که حرکت را له طرفین منتقل نمی کند. خوشبختانه اکثر تشک ها برای جذب شوک و حرکت با استفاده از مواد تخصصی یا ترکیب مواد ساخته شده اند. با این حال ، همه تشک ها به یک میزان این شاهکار را به دست نمی آورند. هنگام خرید تشک برای زن و شوهر خود ، مطمئن شوید که بدنبال یک تشک هستید که در به حداقل رساندن انتقال حرکت کار خوبی انجام دهد.

تنظیم دمای تشک

خوابیدن با یک شریک به معنای دو برابر گرمای بدن است ، بنابراین برای جلوگیری از تبدیل شدن تختخواب خود به سونا ، تشکی می خواهید که به طور موثر دما را تنظیم کند. این یک واقعیت مشهور است که در دمای خنک کیفیت خواب بهتری می گیریم. یافتن تختخوابی که گرما را به دام نیندازد ، اما آن را از بین ببرد ، نه تنها برای راحتی شما ، بلکه برای سلامتی کلی شما و شرکای شما نیز بسیار مهم است.

بهترین تشک دو نفره برای زوج ها
بهترین تشک دو نفره برای زوج ها

رابطه ی جنسی

یکی از مهمترین جنبه های تشک برای هر زوج در رختخواب این است که چقدر مناسب برای رابطه جنسی است. این کاملاً مهم است ، همانطور که مشخص شد ، از ویژگی های یک تشک ، از جمله گزاف گویی ، واکنش پذیری ، پشتیبانی و پشتیبانی از لبه می شود. تشک های هیبریدی تمایل دارند که از بهترین تشک های زوجین به حساب بیایند ، زیرا باز و تشدید بودن تشک فنری و همچنین راحتی و پشتیبانی تشک کف را ارائه می دهند.

انتخاب یک تشک که هم خوابی آرام را برای شما ایجاد کند و هم لذت روابط جنسی را دوچندان کند , آن چنان سخت نیست , بهتر است برای آن هزینه کنید تا سالها از خرید خود لذت ببرید . پیشنهاد ما تشکهای دارای فنر های پاکتی , همراه مموری فوم هوشمند است . حالت ارتجاعی فنرهای تشک با ترکیب حالت گیری مموری فوم میتواند مانند یک گهواره بدن شما را در آغوش بگیرد و احساس آرامش را به شما هدیه دهد .

استحکام تشک

استواری در قلب راحتی است. تشک یا سفت بودن تشک شما اغلب مهمترین عامل در انتخاب تشک است. اگرچه هنگام انتخاب بهترین تشک برای زوجین ، این مسئله ممکن است پیچیده شود. اگر شما و همسرتان ترجیحات تشک محکم متفاوتی داشته باشید ، چند گزینه وجود دارد. شما می توانید یک تشک سفت و سخت را انتخاب کنید که بیشتر رضایت هر دو نفر را داشته باشد ، برای هرکدام از آنها یک تشک اسپلیت کوئین یا کینگ را برای سطح استحکام مورد نظر خود انتخاب کنید و یا یک تشک قابل تنظیم تهیه کنید.

پشتیبانی تشک

حمایت یکی از مهمترین عوامل برای مجردها و زوجین است. این همان چیزی است که تعیین می کند شما با درد و بیدار شدن از خواب بیدار می شوید یا خیر و به شما کمک می کند تا کل شب را کاملاً خوابیده نگه دارید.

زوجین به تشکی نیاز دارند که حتی در صورت نزدیک بودن هر دو بدن شما به یکدیگر پشتیبانی کند. تشک غیر حمایتی باعث ایجاد شیب در اطراف بدن می شود و باعث می شود شرکا به هم بپیچند ، خصوصاً اگر وزن یک یا هر دو شریک بیشتر باشد. ظرفیت اکثر تشک ها از وزن مناسب برخوردار است – فراتر رفتن از آن ، پشتیبانی از هر دو خواب را به خصوص روی تشک های کامل یا اندازه ملکه به خطر می اندازد.
دلیل دیگری که زوجین باید به حمایت از خود اهمیت دهند این است که می تواند بر خروپف تأثیر بگذارد. پشتیبانی خوب ، به خصوص برای کسانی که پشت می خوابند ، می تواند از خروپف بلند که ممکن است برای شریک زندگی مزاحم باشد جلوگیری کند.

بهترین تشک دو نفره برای زوج ها
بهترین تشک دو نفره برای زوج ها

درجه سفتی متفاوت در تشک دو نفره

پس از انتخاب اندازه و نوع تشک می بایست درجه سفتی ایده آل خود را انتخاب کنید. ممکن است شما و همسرتان درجه سفتی متفاوتی را بپسندید و یا به علت مشکل کمر درد نیاز به تشکی با درجه سفتی متفاوت از همسر خود داشته باشید. در بیشتر موارد یکی از زوجین فداکاری کرده و تشکی با درجه سفتی ایده آل همسر خود را انتخاب می کند. ممکن است این فرد در هنگام خواب یا برای به خواب رفتن با مشکلاتی روبرو شود.

تفاوت وزن و انتخاب تشک دو نفره مناسب

در صورتی که تفاوت وزن شما و همسرتان بیش از 40 تا 50 کیلوگرم باشد نیاز به تشکی دارید که تحمل وزن بیشتر را داشته باشد، این امر منجر به صرف هزینه بیشتر برای خرید تشک خواهد شد. توصیه شده است که برای چنین شرایطی از دو تشک تک نفره با تحمل وزن متفاوت استفاده شود. با این کار در هزینه صرفه جویی خواهید کرد و عمر تشکی که استفاده می کنید بیشتر خواهد شد.

مشکلی که در اینجا پیش می آید در ارتباط با دوخت تشک و درز بین دو تشک می باشد که منجر به ایجاد مشکلاتی در هنگام خواب خواهد شد. در این جا نیز راه حلی که خانه تشک ارائه می دهد استفاده از یک تشک سفارشی دو نفره متشکل از دو نیمه که دارای تحمل وزن متفاوت می باشند خواهد بود. استفاده از چنین تشکی مشکلات درز و دوخت تشک را نخواهد داشت، ولی مسلما در صورت عبور از مرز دو قسمت متوجه تفاوت خواهید شد.

بهترین مواد تشکیل دهنده تشک برای زوج ها

اکنون که دانستید هنگام خرید بهترین تشک برای زوجین چه عواملی را باید در نظر گرفت ، باید بدانید که مناسب ترین مواد تشک مناسب ترین نوع تشک ها است.

تمام تشک های ساخته شده مزایای خود را دارند ، اما این بدان معنی نیست که همه آنها برای زوج شما مناسب هستند. هر یک از زوجین باید عواملی را که برای آنها مهمترین است در نظر بگیرند. از این راهنما برای تعیین اینکه کدام مواد تشک ممکن است برای تختخواب شما مناسب باشد استفاده کنید.

تشک مموری فوم

مموری فوم با چگالی بالا به دلیل لغو حرکت عالی آن در نظر گرفته می شود ، در صورتی که یک یا هر دوی شما خواب آور بی قرار هستید ، انتخاب خوبی است. همچنین برای تشویق ترازبندی مناسب ستون فقرات و حمایت از سر و گردن ، کاهش احتمال خروپف مفید است. با این حال ، تجارت این است که مموری فوم گاهی اوقات ممکن است کند واکنش نشان دهد و خیلی انعطاف پذیر نباشد ، و آن را به یک محیط متوسط برای رابطه جنسی تبدیل می کند.

تشک لاتکس

لاتکس حس و پشتیبانی مشابه کف حافظه را ارائه می دهد ، اما به دلیل تهیه و پردازش طبیعی گران تر است. همچنین ممکن است برای فعالیت های عاشقانه انتخاب بهتری باشد ، زیرا معمولاً واکنش پذیرتر و پرشورتر است. تشک های لاتکس همچنین از بهترین تشک هایی برای زوجینی است که گزینه های سازگار با محیط زیست و پایدار را ترجیح می دهند.

تشک فنری پاکت اسپرینگ

تشک فنری پاکت اسپرینگ برای واکنش پذیری ، انزوای حرکتی و پشتیبانی مناسب است. می توانید آنها را در بیشتر تشک هیبریدی مدرن پیدا کنید. اما مراقب باشید – آنها را با تشک های داخلی اشتباه نگیرید ، که باعث می شود انتقال حرکت بدتر شود و زوجین به یکدیگر وارد شوند. تختخواب های ترکیبی از بهترین تشک ها برای زوجین با ترجیحات خواب متفاوت هستند زیرا بسیار سازگار هستند.

تشک با مواد خنک کننده

تشکی با نوعی فاکتور خنک کننده برای زوجین ضروری است ، خواه خوابیده باشند و هم مانند اکثر زوجین رو به هم باشند. مراقب کف های تزریق شده با ژل ، فنرها یا کویل ها ، یا منسوجات قابل تنفسی مانند پنبه یا پایین باشید ، همه اینها در انتقال گرما از بدن خوب هستند ، بنابراین شما و همسرتان خونسرد و راحت باشید.

فروشگاه آقای تشک عرضه کننده انواع تشک های 2 نفره از بهترین برند ها است که میتوانید تشک مورد نیاز خود را در سایزبندی های مختلف از فروشگاه به صورت آنلاین و حضوری خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *