بهترین تشک برای کمر درد از نظر پزشکان | خرید تشک طبی

بهترین تشک برای کمر درد از نظر پزشکان

در مقالات قبلی بررسی کردیم که یکی از مهمترین فاکتور ها که برای خرید تشک باید به آن توجه داشته باشید، سلامت ستون فقرات است و افرادی که دچار بیماری هایی چون کمردرد، دیسک کمر و یا سایر عارضه های ستون فقرات هستند باید توجه داشته باشند که باید متناسب ترین تشک طبی با وضعیت جسمانی خود خریداری کنند، در این مقاله ما قصد داریم به معرفی و بررسی بهترین تشک برای کمر درد از نظر پزشکان بپردازیم.

برای خرید بهترین تشک برای کمردرد باید توجه داشته باشید که یک تشک استاندارد بر اساس وزن خود خریداری کنید که ضمن حمایت از ستون فقرات و جلوگیری از درد های عضلانی، قیمت مناسبی هم داشته باشد و برای انواع تخت خواب ها با سایز های مختلف موجود باشد، آقای تشک از جمله بهترین تولید کننده های تشک در کشور است و برترین مدل های تشک طبی و فنری را بر اساس استاندارد های روز دنیا تولید کرده است که میتوانید به صورت اینترنتی از آن خرید کنید.

بهترین تشک برای کمر درد از نظر پزشکان | خرید تشک طبی
بهترین تشک برای کمر درد از نظر پزشکان | خرید تشک طبی

ویژگی های تشک مناسب برای کمردرد

اگر به سلامت ستون فقرات خود اهمیت میدهید و با مشکلات کمردرد دست و پنجه نرم میکنید باید توجه داشته باشید که تشکی که خریداری میکنید باید ویژگی های زیر را داشته باشد :

درجه نرمی زیادی نداشته باشد.

به خوبی از ستون فقرات حمایت کند .

قیمت مناسبی داشته باشد.

طول عمر بالایی داشته باشد و به راحتی گود نشود.

ویژگی های تشک مناسب برای کمردرد
ویژگی های تشک مناسب برای کمردرد

تشک هایی که کمردرد را تشدید میکنند

برای افرادی که کمردرد دارند به هیچ عنوان خرید تشک های فنری با درجه نرمی بالا توصیه نمیشود زیرا این مدل تشک ها از انعطاف زیادی برخوردار بوده و نمیتوانند به خوبی از ستون فقرات حمایت کنند در نتیجه موجب تشدید درد در ناحیه کمر و ستون فقرات میشوند.

تشک های فنری حتی برای افرادی که هیچگونه مشکل ستون فقراتی هم ندارند توصیه نمیشود زیرا ممکن است در صورت استفاده طولانی مدت موجب بروز نشانه های کمردرد در فرد شوند.

معرفی بهترین تشک ها از نظر پزشکان

به طور کلی 2 مدل تشک در بازار کالای خواب ایران موجود است که خرید آن ها برای افرادی که با مشکل کمردرد دست و پنجه نرم میکنند توصیه میشود.

تشک های تمام طبی ( این تشک ها فاقد هر گونه فنر در ساختارشان هستند و از فوم با قطر های مختلف ساخته میشوند)

تشک های سوپر طبی فنری (این تشک ها از فنر های تشکیل شده و بر اساس جدید ترین تکنولوژی روز دنیا ساخته میشوند)

از بین 2 مدل تشک طبی که به شما معرفی کردیم، مورد اول یعنی تشک های تمام طبی قیمت ارزان تری دارند و تشک های سوپر طبی فنری از طول عمر بیشتر و کیفیت بالا تری برخوردار هستند، همچنین هر کدام دارای ویژگی ها و مشخصات مخصوص به خود هستند که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت .

معرفی بهترین تشک ها از نظر پزشکان
معرفی بهترین تشک ها از نظر پزشکان

تشک تمام طبی مناسب برای کمردرد

تشک های تمام طبی به تشک های بدون فنر معروف هستند و میتوان به عنوان یک گزینه اقتصادی از آنها یاد کرد و برای افرادی که مشکل کمر درد دارند و میخواهند یک تشک تمام طبی با قیمت ارزان خریداری کنند بهترین گزینه خواهد بود.

اما باید توجه داشته باشید که به دلیل عدم وجود فنر در ساختار تشک های تمام طبی، فوق العاده سفت هستند و احساس خوابیدن روی زمین را برایتان تلقی خواهد کرد .

این تشک ها طول عمر کمی دارند و معمولا باید هر 3 الی 5 سال یکبار آنها را عوض کنید و در صورتی که دچار گود رفتگی شوند نه تنها توانایی حمایت از ستوف فقرات را ندارند بلکه موجب آسیب زدن به آن هم میشوند.

تشک های سوپر طبی فنری برای کمر درد

تشک های سوپر طبی جدید ترین مدل های تشک طبی هستند که علاوه بر فوم از نوع خاصی فنر در ساختار آنها استفاده شده است که تحت عنوان فنر میکرو شناخته میشوند و با توجه به این که از ظرافت زیادی برخوردار هستند همانند فنر های معمولی نرم و منعطف نیستند و میتوانند به خوبی از ستون فقرات حمایت کنند و همچنین با پر کردن گودی کمر از ایجاد درد و کوفتگی بعد از خواب جلوگیری میکنند .

این مدل تشک ها به نسبت سایر تشک های طبی و یا فنری قیمت بالا تری دارند اما دارای مزیت های مختلفی هستند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد :

تشک های سوپر طبی فنری بر خلاف تشک های تمام طبی، طول عمر بیشتری دارند و دیر تر دچار گود رفتگی میشوند.

استفاده از فنر های میکرو در ساختار تشک های سوپر طبی موجب شده که کوچکترین سروصدایی از فنر های آن شنیده نشود.

درجه سفتی تشک های سوپر طبی ایده آل است و خوابی آرام را برایتان به ازمغان می آورد.

تشک های سوپر طبی بر اساس جدید ترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است و مورد تایید پزشکان اورتوپد است.

تشک های سوپر طبی فنری برای کمر درد
تشک های سوپر طبی فنری برای کمر درد

خرید تشک طبی برای کمر درد

برای خرید تشک طبی که علاوه بر ایجاد احساس راحتی برای شما، از ستون فقرات شما حمایت کند و جلوی کمردرد را بگیرید 2 راه پیش روی شما قرار دارد، میتوانید به صورت حضوری به فروشگاه های تشک و کالا خواب در تهران و یا محل زندگی خود مراجعه کنید و بعد از مقایسه و بررسی انواع تشک های طبی،یکی از آنها را خریداری کنید.

اما راه دوم که سریع تر و هوشمندانه تر است، خرید تشک از فروشگاه اینترنتی آقای تشک است که تنوع بالایی از مدل ها و سایز های مختلف تشک طبی را برایتان فراهم کرده است و شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به وب سایت ما بهترین مدل تشک طبی را خریداری کنید، همچنین میوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش آقای تشک در ارتباط باشید تا شما را در خریدی هدفمند و با قیمت مناسب راهنمایی کنند.

خرید تشک طبی برای کمر درد
خرید تشک طبی برای کمر درد

خلاصه مطالب

خرید تشک برای افرادی که مشکلات ستون فقرات دارند و بعد از خواب با کمردرد از خواب بیدار میشوند از اهمیت زیادی برخوردار است و باید برای خرید تشک با پزشک خود مشورت داشته باشید اما به طور کلی تشک های تمام طبی و تشک های سوپر طبی فنری همواره بهترین گزینه برای افرادیست که با مشکلات کمردرد دست و پنجه نرم میکنند و در مقابل به هیچ عنوان توصیه نمیشود که افرادی که کمردرد دارند از تشک های فنری و با درجه نرمی بالا استفاده کنند.

فروشگاه آقای تشک تولید کننده انواع تشک با کیفیت است که بهترین مدل های تشک طبی و سوپر طبی فنری را بر اساس نظریه پزشکان به بازار عرضه کرده است، برای خرید بهترین تشک های طبی و سوپری طبی میتوانید خرید خود را در وب سایت آقای تشک ثبت کنید.

بیشتر بخوانید: مزایای تشک طبی و ارتوپدیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *