باکس تشک بهتر است یا تخت خواب | مقایسه باکس و تخت خواب

باکس تشک بهتر است یا تخت خواب

اگر به تازگی برای خرید سرویس خواب به باز رفته باشید حتما متوجه شده اید که علاوه بر تخت خواب ها یک سری باکس ها هم موجود هستند که جلوه ای ساده تر و کاربردی تر به نسبت تخت خواب ها دارند، هر دو مورد برای قرار دادن تشک روی آنها مناسب هستند و میتوانید باتوجه به سلیقه خود هر کدام را خریداری کنید، در این مقاله با توجه به پرسش های مکرر شما قصد داریم در مورد اینکه باکس تشک بهتر است یا تخت خواب صحبت کنیم ،پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید .

باکس تشک بهتر است یا تخت خواب | مقایسه باکس و تخت خواب
باکس تشک بهتر است یا تخت خواب | مقایسه باکس و تخت خواب

تخت خواب

کمتر کسی است که با تخت خواب ها آشنایی نداشته باشد، از گذشته تا به امروز تخت خواب ها پای ثابت اتاق خواب ها بوده و هستند.

تخت خواب ها با توجه به سایز ،مدل و همچنین متریالی که برای ساختشان به کار رفته، تنوع بالایی را شامل می‌شوند ،انواع تخت خواب های نوزاد ،یک نفره ، دو نفر ،تخت خواب های چوبی ،تخت خواب های فلزی و..‌ وجه اشتراک تمامی تخت خواب ها اجزا تشکیل دهنده شان است که شامل،تاج تخت و پایین تخت ،قید های کناری و کفی های تخت میشود.

کفی تخت ها ممکن است چوبی ،فلزی و یا جک دار باشند که در مدل های جک دار شما میتوانید از فضای زیر تخت استفاده کنید اما در سایر مدل ها فضای زیر تخت بلااستفاده میماند.

تنوع مدل در تخت خواب ها بسیار زیاد است و برای افرادی که به دنبال مدل های خاص، مدرن و یا سلطنتی هستند، تخت خواب ها گزینه خوبی هستند . فقط باید توجه داشته باشید که تخت خواب ها در زمان خرید به صورت مونتاژ نشده به شما تحویل داده می‌شود و باید خودتان کار نصبش را انجام دهید و یا از یک نصاب بخواهید که این کار را برایتان انجام دهد.

باکس تشک

باکس تشک که امروزه در حال رقابت با تخت خواب ها هستند، در واقع یک جعبه توخالی می باشند که به صورت یک تکه و بدون نیاز به مونتاژ ،برای قرار دادن تشک روی آنها مورد استفاده قرار میگیرند.

باکس ها دارای جک هابی هستند که میتوانید آن را باز کرده و از فضای داخلی آن جهت قرار دادن وسایل استفاده کنید .

در گذشته باکس ها برای هتل ها مورد استفاده قرار می‌گرفتند اما امروزه با توجه به محدود بودن فضای آپارتمان ها عده ای تمایل به استفاده از آنها را دارند تا ضمن پرداخت هزینه کمتر برای تجهیز کردن اتاق خواب خود،فضای بیشتری را در اختیار داشته باشند.

باکس ها معمولا مدل های ساده ای دارند و بیشتر آنها فاقد تاج هستند اما ممکن است مدل های تاج دار آن هم دیده باشید باکس های تشک وزن کمتری نسبت به تخت خواب دارند و دردسر مونتاژ کردن هم ندارند.

باکس بهتر است یا تخت خواب
باکس بهتر است یا تخت خواب

باکس بهتر است یا تخت خواب

در پاسخ به این که کدام یک از این دو گزینه یعنی باکس و یا تخت خواب،برای اتاق خواب شما بهترند باید بگوییم که این مورد به ۲فاکتور بستگی دارد :

سلیقه شما : برای چیدمان اتاق خواب اگر چیدمان اتاق خواب شما سلطنتی است فقط میتوانید از تخت خواب استفاده کنید به خصوص مدل های چوبی آن،اما اگر سبک های مدرن را برای چیدمان اتاق خواب انتخاب کرده باشید ،باکس های تشک گزینه خوبی برای شما خواهند بود.

متراژ آپارتمان : تخت خواب ها معمولا فضای زیادی را اشغال میکنند و با وجود این که فضای زیر آنها خالی است ،امکان استفاده از آن وجود ندارد اما در مورد باکس ها اینگونه نیست و شما میتوانید با باز کردن جک آن یه فضای زیر تشک دسترسی داشته باشید و بسیاری از وسایل خود را آنجا قرار دهید.

خلاصه مطالب

در این مقاله دو مورد از رایج ترین کالا های مربوط به اتاق خواب یعنی باکس و تخت را بررسی کردیم و سعی کردیم با معرفی ویژگی ها و مزایا و معایب هر کدام شما را در یک خرید هوشمندانه راهنمایی کنیم .

و در نهایت در پاسخ به این سوال که باکس تشک بهتر است یا تخت خواب، گفتیم که این مورد کاملا سلیقه ای است و بستگی به نوع چیدمان اتاق خواب شما و فضایی که در اختیار دارید،دارد .

در آخر باید به شما بگوییم که فروشگاه آقای تشک عرضه کننده انواع تشک ها در مدل ها مختلف و با سایز های مختلف است که برای خرید تشک میتوانید سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *