منظور از پارچه گردبافت در تشک چیست ؟ | بهترین پارچه برای رویه تشک

منظور از پارچه گردبافت در تشک چیست

اگر اخیرا برای خرید تشک به بازار رفته باشید حتما اسم پارچه های گردبافت را شنیده  اید، اگر نمیدانید منظور از پارچه گردبافت در تشک چیست ؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا ضمن بررسی انواع پارچه های رویه که برای تولید تشک به کار میروند، شما را با پارچه های گرد بافت آشنا کنیم .

در این مقاله در مورد انواع پارچه های تشکی و مواد اولیه ای که در ساختشان به کار رفته است صحبت خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت که بهترین پارچه برای پارچه کدام است.

انواع پارچه برای تولید تشک

اکثر تشک های موجود در بازار دارای 2 نوع پارچه رویه رایج هستند که در تولیدی ها و کارگاه های ساخت تشک از آنها استفاده میشود، پارچه های پفکی و پارچه های گرد بافت.

منظور از پارچه گردبافت در تشک چیست ؟ | بهترین پارچه برای رویه تشک
منظور از پارچه گردبافت در تشک چیست ؟ | بهترین پارچه برای رویه تشک

آشنایی با تشک گرد بافت

اگر بخواهیم به صورت کاربردی این پارچه را به شما معرفی کنیم باید به شما بگوییم که پارچه گردباف یک محصولی کاربردی در صنعت نساجی و پوشاک است که برای تولید آنها از دستگاه های تمام اتوماتیک استفاده میشود، نام دستگاه هایی که با آنها مدل های مختلف پارچه گرد بافت را تولید میکنند، دستگاه های گرد بافت است که علت نامگذاری این پارچه ها هم همین مسئله میباشد.

دستگاه های گرد بافت برای تولید پارچه یه صورت دورانی روی پارچه چرخش میکنند که حالت حرکت آنها دایره وار است،

معمولاً بافت پارچه های گرد بافت به صورت لوزی یا دایره ای است که به راحتی از بافت و طرح روی پارچه میتوان توجه آن شد، بیشترین کاربرد پارچه های گرد بافت در تولید تشک است که تمامی انواع تشک از جمله تشک های طبی، فنری و طبی فنری از این نوع پارچه در ساختشان استفاده میشود.

پارچه گرد بافت بهترین پارچه برای تولید تشک

در مقالات قبلی در مورد اهمیت پارچه های رویه انواع تشک های صحبت کردیم و گفتیم که از ویژگی های یک پارچه خوب برای تولید تشک این است که ضد حساسیت، نرم و لطیف، دارای دوام و ماندگاری بالا، قابل شستوشو باشند که با توجه به استفاده از درصد بالایی از پنبه در ساخت این پارچه ها، تمامی ویژگی های فوق را دارند و اخیرا به عنوان بهترین پارچه برای تولید تشک در بازار به فروش میرسند.

تشک های تولید شده با پارچه های گرد بافت از جمله مرغوب ترین و لوکس ترین تشک های موجود در بازار هستند، به خصوص پارچه های گرد بافت پنبه ای به دلیل تهویه خوبی که ایجاد میکنند، کاملا ضد حساسیت و ضد تعریق هستند.

پارچه گرد بافت بهترین پارچه برای تولید تشک
پارچه گرد بافت بهترین پارچه برای تولید تشک

خلاصه مطالب

در این مقاله یکی از کاربردی ترین پارچه ها برای تولید تشک یعنی پارچه های گرد بافت را به شما معرفی کردیم و گفتیم که علت نامگذاری این پارچه ها، دستگاه های تولید کننده آنها است که به صورت گرد و دروانی حرکت میکند و بافت آنها معمولا به صورت لوزی و یا دایره ای خواهد بود.

پارچه های گرد بافت از جمله با کیفیت ترین پارچه ها برای تولید تشک هستند که از مشخصه های مهم آنها میتوان به تهویه مناسب، ضد تعریق بودن و ضد حساسیت بودن اشاره کرد.

برای خرید انواع تشک با پارچه گردبافت میتوانید به فروشگاه آقای تشک مراجعه کنید و تنوع بالایی از آنها را مشاهذه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *