انواع فنر تشک و مزایا و معایب آنها | آشنایی با انواع فنر تشک

انواع فنر تشک و مزایا و معایب آنها

در مقالات قبلی در مورد متریال به کار رفته در تشک ها صبحت کردیم و گفتیم که فنر یکی از مهمترین متریال تشک است که در تمامی تشک ها به جز تشک های تمام طبی از آنها استفاده میشود ،در این مقاله قصد داریم به صورت تخصصی در مورد نوع فنر های به کار رفته در تشک صحبت کنیم ، برای آشنایی با انواع فنر تشک و مزایا و معایب آنها پیشنهاد میشود تا پایان این مقاله با ما همراه باشید و هنگام خرید تشک تجربه بهتری داشته باشید.

انواع فنر تشک و مزایا و معایب آنها | آشنایی با انواع فنر تشک
انواع فنر تشک و مزایا و معایب آنها | آشنایی با انواع فنر تشک

انواع فنر به کار رفته در تشک ها

انواع فنر های به کار رفته در تولید تشک ها در یه دسته بندی کلی قرار میگیرند که عبارتند از ،فنر های متصل، فنر های منفصل و فنر های میکرو که هرکدام دارای ویژگی ها و مزایا و معایب منحصر به فردی هستند ،در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با هر کدام از مدل های فنر تشک آشنا کنیم.

تشک فنر متصل

فنر های متصل رایج ترین نوع فنر در تشک ها هستند و شامل مجموعه ای از فنر ها به هم پیوسته میشوند که در سایز های مختلف تولید میشوند و از آنها در تولید تشک های فنری و طبی فنری استفاده میکنند

مزایا و معایب تشک هایی که در ساخت آنها از فنر متصل استفاده میشود:

این تشک ها از قیمت مناسبی برخوردار هستند و به همین دلیل در بیشتر تشک های موجود در بازار از این نوع فنر استفاده شده است .

تنها ایراد این مدل تشک ها کم بودن طول عمر و انتقال نیرو بر روی آنها است به این صورت که اگر به یک سمت تشک نیرو وارد کنید ، سمت دیگر هم فرو میرود.

لازم به ذکر است که طول عمر تشک های فنر متصل محدود است و در صورتی که برای طولانی مدت از آنها استفاده میکنید ،ممکن است صدا های تق تق از فنر ها بشنوید و یا ممکن است فنر ها در رفته و احساس ناراحتی برایتان ایجاد کنند.

تشک فنر منفصل

تشک های فنر متصل که ممکن است به عنوان تشک های فنر پاکتی هم آنها را بشناسید در مقابل تشک های فنر متصل قرار دارند و هر کدام از فنر ها یه صورت جداگانه داخل پاکت قرار دارند و از کنار هم قرار دادن تعداد زیادی از آنها تشک فنر منفصل تولید میشود.

تشک های فنر متصل معمولا درجه نرمی زیادی دارند و برای افرادی که به دنبال تشک طبی و سفت هستند مناسب نمیباشد.

اما مهمترین ویژگی تشک های فنر منفصل عدم انتقال نیرو آنهاست که این ویژگی به ویژه برای سایز های ۲نفره جذاب است.

تشک های فنر منفصل با توجه به این که هزینه تولید بالاتری دارند به نسبت مدل های فنر متصل قیمت بیشتری دارند.

انواع فنر به کار رفته در تشک ها
انواع فنر به کار رفته در تشک ها

تشک فنر میکرو

جدید ترین مدل های تشک موجود در بازار تشک های فنر میکرو هستند که این تشک ها را میتوان زیر مجموعه تشک های فنر متصل دانست با این تفاوت که ظرافت فنر های آن بیشتر است و به همین دلیل تشک های ساخته شده با این فنر ها درجه سفتی بیشتری دارند .

تشک های که در ساخت آنها از فنر های میکرو استفاده میشود یه عنوان تشک سوپر طبی فنری شناخته میشوند و وزن زیادی دارند و همچنین قیمت آنها به نسبت سایر مدل های تشک بیشتر است و در مقابل طول عمر بیشتری دارند و برای افراد سنگین وزن و کسانی که مشکل کمردرد دارند،بهترین انتخاب خواهد بود.

انواع فنر به کار رفته در تشک ها
انواع فنر به کار رفته در تشک ها

خلاصه مطالب

در این مقاله ۳ مدل ازمعروف ترین فنر هایی که از آنها در ساخت تشک استفاده میشود را مورد بررسی قرار دادیم و گفتیم که فنر های متصل رایج ترین و ارزان ترین نوع فنر و فنر های میکرو  گران ترین و بهترین نوع فنر های به کار رفته در ساخت تشک هستند .

برای خرید انواع تشک در مدل ها و سایز های مختلف پیشنهاد. میشود به فروشگاه آقای تشک مراجعه کنید و تشک مورد نیاز خود را با بهترین قیمت خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *