8 دلیل برای خرید آنلاین تشک | خرید اینترنتی تشک

8 دلیل برای خرید آنلاین تشک

بسیاری از مصرف کنندگان فکر می کنند که آیا خرید تشک به صورت آنلاین بهتر است یا نه. برای برخی از افراد ، ممکن است انجام چنین خرید بزرگی بدون حضور فیزیکی در آنجا برای انجام آن دشوار باشد. خرید آنلاین نحوه خرید و فروش کالا توسط مردم را به خود اختصاص داده است بنابراین خرید تشک بصورت آنلاین به سرعت به گزینه ای تبدیل شده است که بسیاری از مردم انتخاب می کنند. از مزایای بی شمار خرید آنلاین می توان به مواردی از قبیل، از پس انداز قابل توجه مالی گرفته تا انتخاب بهتر مارک های تشک و موارد دیگر اشاره کرد. برای کسانی که هنوز کمی تردید دارند ، در این مقاله 8 دلیل برای خرید آنلاین تشک به صورت آنلاین آورده شده است.

8 دلیل برای خرید آنلاین تشک | خرید اینترنتی تشک
8 دلیل برای خرید آنلاین تشک | خرید اینترنتی تشک

8 دلیل برای خرید آنلاین تشک تخت

1) انعطاف پذیری و راحتی و زمان بیشتر در خرید تشک اینترنتی

در شلوغی زندگی روزمره ، یافتن وقت برای خرید در ساعات کاری ممکن است دشوار باشد. اکنون ، مصرف کنندگان می توانند در خلوت خانه های خود پشت کامپیوتر خود بنشینند و به همان اندازه که نیاز دارند ، به دنبال تشک مناسب خود می روند. هنگام خرید تشک به صورت آنلاین نیازی به لباس پوشیدن ، آماده سازی بچه ها یا رانندگی در سطح شهر به نمایشگاه خرده فروشی نیست. در عوض ، می توانید با وقت و شرایط خود خرید کنید. اگر می خواهید روزها یا هفته ها تصمیم بگیرید ، می توانید تصمیم بگیرید. اگر می خواهید تشک خود را بصورت انلاین خریداری کنید ما به شما فروشگاه اینترنتی آقای تشک را پیشنهاد می دهیم.

2) فشار فروش کمتر

اگرچه ممکن است امنیت آزمایش تخت خواب قبل از خرید را دوست داشته باشید ، همچنین یک فروشنده به شما توضیح می دهد که چرا باید به یک تشک بزرگ تر و بهتر ارتقا دهید یا سعی کنید به سمت جدیدترین کالای بروید. هنگامی که فشار فروش باعث کاهش قضاوت شما شود ، تمرکز واقعاً بر نکات مثبت و منفی تختخواب هایی که به یک نمایشگاه اختصاص دارند ، برای مصرف کنندگان دشوار است. همچنین بسیاری از مردم از خوابیدن روی تخت در فروشگاه ها ناراحت هستند. خرید آنلاین حقایق محصولات را ارائه می دهد بدون اینکه شخصی در تمام مدت زمان شما را تحت فشار قرار دهد. وب سایت های خرده فروش به طور کلی گزینه ای برای گپ زدن با یک فروشنده دارند ، اما شروع این مکالمه به شما بستگی دارد. اگر ترجیح می دهید در آرامش خرید کنید ، این مزیت مهمی است که هنگام خرید تشک به صورت آنلاین دریافت می کنید.شما می توانید با مراجعه به قسمت محصولات آقای تشک محصول خود را انتخاب کنید و با کارشناسان فروش تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بگیرید. خرید آنلاین تشک خود را با فروشگاهی مطمئن مانند آقای تشک تجربه کنید.

8 دلیل برای خرید آنلاین تشک تخت
8 دلیل برای خرید آنلاین تشک تخت

3) فرصت داشتن یک خرید آگاه تر

وقتی به یک نمایشگاه خرده فروشی مراجعه می کنید ، اغلب بروشورها توسط فروشندگان برای ارائه اطلاعات به شما داده می شوند. نکته منفی این است که آنها فقط اطلاعات مربوط به مارک های خود را به شما ارائه می دهند. همچنین در بسیاری از فروشگاه ها مجموعه هایی با مارک های خصوصی از مارک های بزرگ وجود دارد که می تواند مقایسه بین فروشگاه ها را دشوار کند. وقتی یک تشک به صورت آنلاین خریداری می کنید ، می توانید مارک ها ، اندازه ها و سبک های بی شماری را مرور کنید و با ریزبینی و تفصیلی در مورد آنها بررسی کنید که بیشتر به خرید کدام یک علاقه مند هستید. در دسترس شما منابع مختلفی است که پارچه ها ، مواد و اصطلاحات مختلف مورد استفاده در صنعت تشک را توضیح می دهد. اطلاعات منتشر شده در وب سایت یک خرده فروش نیز ممکن است واقعی تر و قابل اعتماد تر از دهان به دهان فروشندگان باشد. بررسی های مصرف کنندگان و رسانه های اجتماعی همچنین بینشی در مورد آنچه که خریداران واقعی باید در مورد تخت های خاص پس انداز کنند ، فراهم می کند. انتخاب تحقیق و خرید آنلاین تشک امکان دسترسی بیشتر به اطلاعات و خریداران با آگاهی را فراهم می کند.

4) سیاست های بازگشت تشک

یکی دیگر از مزایای مهم دیگری که در مقاله اخیر تشک درباره مزایای خرید آنلاین تشک آورده شد ، سیاست های بازگشت طولانی مدت است. خرده فروشان اینترنتی می دانند تشک جدید چقدر برای شما مهم است. آنها همچنین می دانند که شما قادر به بررسی دقیق تخت خواب قبل از خرید نبوده اید ، و به طور کلی می خواهند این نگرانی را کاهش دهند و احساس کنند خطر خرید کمتر است. در حالی که بسیاری از فروشگاه های فیزیکی و حضوری فقط چند روز یا چند هفته برای بازپرداخت ارائه می دهند ، ارائه خرده فروشان آنلاین بسته به نوع تشک برای 1-3 ماه یک امر عادی است. این می تواند هنگام تصمیم گیری در مورد مناسب بودن یک تشک خاص بسیار مفید باشد ، زیرا می بینید که به جای فقط یک دقیقه ، قیمت آن در طول چند شب بیشتر است.

5) قیمت های بهتر تشک

قیمت گذاری بصورت آنلاین به طور کلی کمتر از فروشگاه های محلی است. دلایل این امر شامل نشانه های خرده فروشی زیاد و رقابت آنلاین بیشتر است. یک تشک آنلاین قابل مقایسه ممکن است تا 70٪ از قیمت تشکی که می خواهید در هر مکان فیزیکی خریداری کنید تخفیف داشته باشد. فروشگاه ها همچنین مالیات فروش را اضافه می کنند اگرچه تشک را به صورت آنلاین از خرده فروش در یک کشور دیگر خریداری می کنید ، معمولاً مجبور نیستید آن مالیات اضافی را پرداخت کنید. وب سایت ها همچنین تمایل به فروش و تبلیغات مکرر دارند تا از رقبا (در بالای قیمت های قبلاً کاهش یافته آنها) برتری کسب کنند. ما همچنین برخی از وب سایت ها را پیدا کردیم که با سایر فروشندگان مطابقت دارند مانند فروشگاه اینترنتی آقای تشک. صرفه جویی در هزینه ها ، بررسی گزینه های آنلاین برای اکثر خریداران ارزشمند است.

6) انتخاب بهترین تشک

در حالی که برخی از مصرف کنندگان فکر می کنند اگر به فروشگاه بروند شانس بیشتری برای انتخاب یک تشک خوب دارند ، حقیقت این است که انتخاب به دلیل اندازه ، هزینه و محدودیت های تجاری اغلب محدود است. به طور معمول ، خرده فروشان فقط چند مارک تجاری ارائه می دهند و فقط چند مدل را می توانید آزمایش کنید. هنگام خرید آنلاین تشک ، می توانید تعداد بی شماری تشک مشاهده کرده و در مورد تشک هایی که فکر می کنید نیازهای خاص شما را برآورده می کنند ، تحقیق بهتری داشته باشید. علاوه بر این ، بسیاری از مارک های تشک مخصوص لاتکس ، مموری فوم و بسترهای آب فقط به صورت آنلاین یافت می شوند و در فروشگاه ها موجود نیستند.

خرید اینترنتی تشک
خرید اینترنتی تشک

7) احتمال رضایت بیشتر از خرید تشک جدید

بسیاری از افراد تصور می کنند که امکان آزمایش تشک در نمایشگاه ، اطمینان از راحتی و رضایت مورد نظرشان را فراهم می کند. حقیقت این است که ، آمار ثابت می کند که این روش کافی برای اطمینان از اینکه یک تشک خاص از آسایش و پشتیبانی مناسب برخوردار نیست. بر اساس مطالعه رضایت تشک های مصرفی توسط بهترین تشک ها ، رضایت مشتری در مقایسه با نمایشگاه و خرید آنلاین به شرح زیر است:

تشک فنری – 60٪ هنگام خرید از یک نمایشگاه بسیار راضی بودند. 64٪ هنگام خرید آنلاین راضی بودند.
مموری فوم – 80٪ هنگام خرید در نمایشگاه بسیار راضی بودند. 82٪ هنگام خرید آنلاین راضی بودند.
لاتکس – 65٪ هنگام خرید در یک نمایشگاه راضی بودند. 84٪ از خرید آنلاین تشک راضی بودند.
همانطور که آمار به وضوح نشان می دهد ، مردم بیشتر از وقتی که بتوانند چند لحظه روی تشک دراز بکشند ، رضایت بیشتری دارند. همه اینها نشان می دهد که وقتی افراد تشک را با استفاده از تفکر انتقادی و مقایسه دقیق به جای تست حضوری آن ، به صورت آنلاین خریداری می کنند ، رضایت بیشتری خواهند داشت.

8) مقایسه تشک های چند فروشگاه

خریداران باهوش معمولاً هنگام تصمیم گیری های بزرگ برای خرید ، همیشه ارزش یک محصول را در فروشگاه های مختلف مقایسه می کنند. خرید آنلاین این امکان را به افراد می دهد تا به راحتی از سایتی به آن سایت دیگر کلیک کنند تا در مورد تشک هایی که نظرشان را جلب می کنند بیشتر بدانند. در مقابل ، مقایسه خرید تشک در مکان های واقعی به معنای ساعت ها صرف رانندگی از یک فروشگاه به فروشگاه دیگر است. مقایسه خرید هنگام خرید آنلاین تشک نه تنها سریعتر است ، بلکه معمولاً اطلاعات بیشتری نیز در اختیار شما قرار می دهد. اگر می خواهید 50 فروشگاه را بدون صرف هزینه زیاد مقایسه کنید ، می توانید.

سوالات متداول در زمان خرید تشک

آیا خرید آنلاین تشک مطمئن است؟

بله ، تا زمانی که از یک شرکت معتمد و بررسی شده خرید می کنید کاملا قابل اطمینان می باشد. اکثر شرکت های تشک آنلاین یک آزمایش خواب با یک روند بازگشت ساده ارائه می دهند ، بنابراین اگر از تشک خود راضی نیستید می توانید آن را برای بازپرداخت کامل برگردانید. همچنین با خرید آنلاین تشک می توانید پس انداز کنید. یکی از فروشگاه هخای معتبر اینترنتی تشک فروشگاه آقای تشک می باشد که شما می توانید انواع تشک را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

مزایا خرید اینترنتی تشک
مزایا خرید اینترنتی تشک

برای خرید تشک جدید چقدر باید هزینه کنید؟

وقتی در حال خرید آنلاین هستید ، می توانید یک تشک عالی با زیر 2 میلیون تومان یا در همان مکان پیدا کنید ، مدل های با کیفیت بالاتر که حدود 5 و 7 میلیون قیمت دارند. قیمتی که احتمالاً پرداخت خواهید کرد به نوع تشک و ضخامت آن بستگی دارد. تشک مموری و ژل تشک معمولاً کمتر از یک تخت لاتکس هیبریدی یا طبیعی است. یک تشک ضخیم تر از یک تشک نازک تر ، هزینه بیشتری دارد زیرا حاوی مواد بیشتری است.

کدام تشک برای کمر درد بهتر است؟

اگر به یک تشک برای کمر درد نیاز دارید ، آن را با روکش کف فوم متوسط امتحان کنید. تشک مموری فوم انتخاب خوبی است ، مخصوصاً اگر با بودجه قابل قبولی خرید می کنید. بعضی از افراد یک تشک هیبریدی یا لاتکس را ترجیح می دهند.

از کجا بدانم چه نوع تشکی بخرم؟

یک راه این است که از خود بپرسید دوست دارید تخت خوابتان چه حسی داشته باشد. آیا تشکی متناسب با آن می خواهید که برای حسی شبیه بغل به بدن شما بدهد و اجازه دهد کمی در آن فرو بروید؟ در این صورت ممکن است بخواهید یک تشک مموری فوم در نظر بگیرید. با این حال ، اگر یک تخت خواب فنری ترجیح می دهید که به شما اجازه دهد “بالای تشک خود را” احساس کنید ، ممکن است یک تشک هیبریدی یا لاتکس بهتر باشید.

از کجا بفهمم تشک من باعث کمر درد من شده است؟

از خود بپرسید چه زمانی کمردرد در بدترین حالت خود قرار دارد. آیا صبح هنگام بیدار شدن بیشتر احساس درد می کنید و آیا با گذشت روز درد کمرنگ می شود؟ در این صورت مشکل می تواند وضعیت خوابیدن یا تشک شما باشد.

اگر بر روی شکم می خوابید ، ممکن است به این دلیل باشد و پیشنهاد می کنیم حالت خواب دیگری را امتحان کنید و ببینید هنوز با درد بیدار می شوید؟ اگر با عوض کردن حالت تشک باز هم احساس درد داشتید پس احتمالاً به دلیل تشک بد است.

خرید تشک به صورت اینترنتی
خرید تشک به صورت اینترنتی

با خرید آنلاین تشک خواب بهتری بخرید

خرید تشک سرمایه بزرگی در زندگی هر شخص است. این چیزی است که قرار است چندین سال آسایش و پشتیبانی مناسب را برای شما فراهم کند تا بتوانید بهتر بخوابید و یک سبک زندگی سالم داشته باشید. به همین دلیل ، بسیار مهم است که مصرف کنندگان بتوانند گزینه های خود و تشک های تحقیقاتی را کاملاً بسنجند ، ضمن اینکه در وقت و هزینه صرفه جویی می کنند. وقتی می خواهید بصورت آنلاین تشک بخرید تمام مزایایی که در این مقاله برای شما بیان کردیم را در اختیار شما قرار می دهد و به شما در تضمین شب های آرام و رویاهای شیرین کمک می کند. با خرید آنلاین تشک از فروشگاه اینترنتی آقای تشک تجربه ای نو از خرید را حس کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *