خرید تشک سفت بهتر است یا تشک نرم ؟ | خرید تشک بر اساس وزن

برای خرید تشک معیار های مختلفی وجود دارد از جمله نوع تشک، مدل تشک، سایز تشک، برند تشک و …که باید بر اساس سلیقه و همچنین وضعیت جسمانی خود یکی از تشک های موجود در بازار را خریداری نمایید اما یکی از مهمترین معیار های خرید تشک درجه نرمی و سفتی آن است و همواره خریداران تشک این سوال را از ما میپرسند که تشک سفت بهتر است یا تشک نرم، در این مقاله قصد داریم یکبار برای همیشه به این سوال پاسخ بدهیم.

خرید تشک سفت بهتر است یا تشک نرم ؟ | خرید تشک بر اساس وزن
خرید تشک سفت بهتر است یا تشک نرم ؟ | خرید تشک بر اساس وزن

معرفی انواع تشک بر اساس درجه نرمی

تشک های موجود در بازار بر اساس متریالی که در ساختشان به کار میرود دارای مدل های مختلفی هستند و همچنین درجه نرمی و سفتی آنها با هم دیگر فرق میکند، درک دسته بندی کلی تشک ها در ۴دسته بندی قرار میگیرند که عبارتند از تشک های فنری ، تشک های طبی فنری ، تشک های سوپر طبی فنری و تشک های تمام طبی که در ادامه راجع به درجه نرمی و سفتی هر کدام از تشک ها با شما صحبت خواهیم کرد ،اما در حالت کلی باید بدانید که تشک های فنری بیشترین درجه نرمی و تشک های طبی بیشترین درجه سفتی را دارند.

معیار خرید تشک نرم یا سفت

برای خرید تشک نرم یا سفت دو معیار اساسی وجود دارد که به ترتیب اولویت عبارتند از : وزن افراد و سلیقه شخصی

مهمترین مسئله ای که باید برای خرید تشک باید مورد توجه قرار گیرد وزن شماست ،این مسئله مهمترین نکته برای خرید تشک این زیرا عموما افرادی که وزن زیادی دارند باید از تشک های سفت و افرادی که وزن کمتری دارند باید از تشک نرم استفاده کنند تا حمایت از ستون فقرات به خوبی انجام شود.

معرفی انواع تشک بر اساس درجه نرمی
معرفی انواع تشک بر اساس درجه نرمی

تشک مناسب برای افراد چاق

اگر وزن بالای ۷۵ کیلو گرم داشته باشید بهترین پیشنهاد برای شما تشک های است که درجه نرمی آنها کم است که از جمله آنها میتوان به تشک های تمام طبی و تشک های سوپر طبی فنری اشاره نمود .

در ساختار تشک های تمام طبی از هیچگونه فنری استفاده نشده و به همین دلیل هیچگونه نرمی و انعطافی در تشک های طبی وجود ندارد .

تشک های سوپر طبی فنری علاوه بر فوم و اسفنج فنر هم درساختارشان یافت میشود که نوع فنر به کار رفته در این تشک ها فنر های میکرو این که به نسبت فنر های معمولی ساختار ریز تری داشته و به همین دلیل سفت هستند .

تشک مناسب برای افراد چاق
تشک مناسب برای افراد چاق

تشک مناسب برای افراد لاغر

تشک هابی که برای افراد لاغر مورد استفاده قرار میگیرد درجه نرمی بیشتری دارند و از جمله آنها میتوان به تشک های فنری و تشک های طبی فنری اشاره کرد .

در ساختار تمامی تشک های نام برده از فنر استفاده شده به همین دلیل نرمی و انعطاف بیشتری در این مدل تشک ها دیده میشود.

البته افرادی که وزن کمتری دارند در صورت تمایل می‌توانند از تشک های سوپر طبی فنری و تشک های تمام طبی هم استفاده کنند و از این جهت مشکلی وجود ندارد.

خرید اینترنتی تشک از آقای تشک

برای خرید انواع تشک نرم و سفت در سایز های مختلف 2 راه پیش روی شما قرار دارد، میتوانید به صورت حضوری به فروشگاه های تشک و کالا خواب در تهران و یا محل زندگی خود مراجعه کنید و بعد از مقایسه و بررسی انواع تشک های فنری، طبی، طبی-فنری و سوپر طبی فنری،یکی از آنها را خریداری کنید.

اما راه دوم که سریع تر و هوشمندانه تر است، خرید تشک از فروشگاه اینترنتی آقای تشک است که تنوع بالایی از مدل ها و سایز های مختلف تشک فنری، طبی، طبی فنری و سوپر طبی فنری را با درجه نرمی های مختلف برایتان فراهم کرده است و شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به وب سایت ما بهترین مدل تشک سفری را خریداری کنید، همچنین میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش آقای تشک در ارتباط باشید تا شما را در خریدی هدفمند و با قیمت مناسب راهنمایی کنند.

 

خلاصه مطالب

در این مقاله یکی از مهمترین فاکتور ها در هنگام خرید تشک که درجه نرمی و سفتی آن است را مورد بررسی قرار دادیم و گفتیم که تشک های نرم که عموما تشک های فنری و طبی فنری هستند، عموما برای افراد لاغر و تشک های سفت که عموما تشک های طبی و سوپر طبی فنری هستند، برای افراد سنگین وزن و چاق مناسب می باشد و در کنار آن سلیقه شخصی افراد برای خرید بهترین مدل تشک تاثیر گذار خواهد بود.

انواع تشک ها با درجه نرمی های مختلف در فروشگاه آقای تشک موجود است که برای خرید هرکدام میتوانید به صورت حضوری و اینترنتی اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *