تشک مناسب کودکان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

تشک مناسب کودکان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

خرید تشک برای کودکان که رنج سنی ۵ تا ۱۲سال را شامل میشود یکی از مهمترین نکاتیست که باید به آن توجه داشته باشیم و بر همین اساس ” تشک مناسب کودکان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ “موضوعیست که قصد داریم در این مقاله به بررسی آن بپردازیم، در مقالات قبلی در مورد تشک برای سنین مختلف از جمله بزرگسال، نوزاد در سایز های مختلف اعم از یک و 2 نفره صحبت کردیم و حال در این مقاله به بررسی تشک خوب برای کودکان و نوجوانان خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است که فروشگاه آقای تشک انواع تشک در سایز کودک را به صورت طبی، طبی_فنری، تمام طبی و فنری برای مشتریان خود با قیمت مناسب عرضه کرده است بنابراین اگر برای رنج سنی 5 تا 12  سال که  کودک محسوب میشوند قصد خرید تشک دارید میتوان به صورت مستقیم و بدون واسطه از آقای تشک خرید کنید و محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید .

اگر با تشک مناسب کودکان و نوجوانان آشنایی ندارید اما میخواهید برای کودکان خود تشک بخرید و یا تخت خوابی که خریداری کرده اید سایز نوجوان است، پیشنهاد میکنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید .

 

تشک مناسب کودکان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
تشک مناسب کودکان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

 

انواع تشک برای کودکان

برای توضیح آنکه تشک مناسب کودک جیست و چه ویژگی هایی دارد باید بدانید که تشک ها داری سایز های مختلفی هستند که بیشتر مردم ۳ سایز نوزاد،یک نفره و دو نفره را میشناسند،اما سایز نوجوان با توجه به این که ابعاد سفارشی تری دارد، کمتر در بازار یافت میشود و به عنوان تشک کودک برای بچه های 5 تا 12 ساله مورد استفاده قرار میگیرد.

تشک های مناسب کودکان از نظر سایز بین تشک های نوزادی و یک نفره قرار دارند که بر اساس قد و وزن بچه ها در سنین 5 تا 12 سال با ابعاد۱۸۰در ۸۰ سانتی متر تولید میشوند .

انواع تشک های هایی که برای کودکان در بازار موجود است در سه دسته بندی کلی قرار میگیرند:

تشک فنری برای کودکان 5 تا 12 سال

تشک طبی_فنری برای کودکان 5 تا 12 سال

تشک سوپر طبی فنری برای کودکان 5 تا 12 سال

البته علاوه بر این سه نوع تشک، 2 نوع دیگر تشک هم وجود دارد که درجه سفتی بسیار بالایی دارند و تحت عنوان تشک های تمام طبی و سوپر طبی فنری شناخته میشوند که این تشک ها معمولا مورد پسند کودکان نبوده و برای سایز کودک و نوجوان تولید نمیشوند.

بهترین و پرفروش ترین نوع تشک برای کودکان ، تشک های طبی فنری می باشند که هم درجه نرمی مطلوبی دارد و هم میتواند ستون فقرات کودکان را در حالت استاندارد نگه دارد.

انواع تشک برای کودکان
انواع تشک برای کودکان

بهترین تشک برای کودکان

بهترین تشک برای کودکان باید بر اساس وزن و سلیقه کودک شما انتخاب شود و به طور کلی تشک های کودک فنری،درجه نرمی بالایی دارند و برای کودکان لاغر تر مناسب می باشد و همچنین طول عمر کمتر و قیمت ارزان تری دارند.

اگر وزن کودک شما کم است و میخواهید یک تشک نرم داشته باشید:

مدل های فنری بهترین انتخاب برایتان خواهد بود ولی اگر به دنبال تشک با درجه نرمی کم و طول عمر بیشتر هستید تشک های نوجوان سوپر طبی فنری بهترین انتخاب برای شما خواهد بود .

مدل های تشک کودک طبی فنری که معمولا قطر ۲۵سانتی متری دارند و گارانتی ۷ الی ۵ساله، از جمله بهترین و پرفروش ترین تشک های سایز کودک و نوجوان طلقی میشوند.

خرید تشک مناسب کودک تا به اینجا با تشک های نوجوان آشنا شدیم و گفتیم که تشک های نوجوان برای رنج سنی ۵ الی ۱۲سال مناسب هستند.

اگر قصد خرید تشک کودک دارید باید به ابعاد تخت خواب خود دقت داشته باشید که برای تشک 80*180 ساخته شده باشند و اگر سایز آن 90*200 سانتی متر است باید تشک های یک نفره خریداری کنید .

بهترین تشک برای کودکان
بهترین تشک برای کودکان

خلاصه مطالب

در این مقاله تشک های مناسب کودک های 5 تا 12 سال را که به عنوان تشک نوجوان در بازار یافت میشوند و سایزشان 80 در 180 است را مورد بررسی قرار دادیم و گفتیم که این تشک ها همانند سایر تشک های یک نفره و دو نفره به صورت فنری، طبی-فنری و سوپر طبی فنری موجود هستند .

برای خرید تشک کودک باید به سایز تخت خواب توجه داشته باشید که مطابق با سایز تشک های کودک باشد ، یعنی همان 80*180 سانتی متر.

جهت خرید انواع تشک برای کودکان میتوانید با شماره های درج شده در سایت آقای تشک تماس بگیرید تا شما را برای خرید بهترین تشک سایز کودک راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *