کاربرد سوپاپ هوا در تشک | منظور از هواکش تشک چیست؟

کاربرد سوپاپ هوا در تشک

یکی از مشکلاتی که برای خواب افراد وجود دارد تعرق و گرم شدن بیش از اندازه بستر خوابشان است که به دلیل نبود تهویه مناسب در تشک آنها به وجود می آید، خرید تشک هایی که فاقد تهویه مناشب هستند میتوانند آرامش خواب را از شما بگیرد و صبح خود را با تعرق و بی حالی شروع خواهید کرد، اما جای هیچ نگرانی نیست چرا که راهکار علمی و مناسبی برای رفع مشکل تهویه تشک ها وجود دارد که آن هم استفاده از سوپاپ هوا برای تشک است، با استفاده از سوپاپ هوا که به نوعی هواکش برای تشک ها تلقی میشود، دیگر مشکلاتی چون تعرق و گرم شدن بستر خواب را نخواهید داشت.

در این مقاله به صورت مفصل در مورد سوپاپ هوا تشک و کاربرد آن صحبت خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت که کدام مدل از تشک های موجود در بازار مجهز به سوپاپ هوا هستند و خرید آنها برایتان سودمند خواهد بود، پس برای کشب اطلاعات بیشتر در مورد هواکش تشک ها با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

کاربرد سوپاپ هوا در تشک | منظور از هواکش تشک چیست ؟
کاربرد سوپاپ هوا در تشک | منظور از هواکش تشک چیست ؟

اهمیت تهویه و گردش هوا در تشک ها

اگر از تشک های قدیمی استفاده کرده باشین با مشکلات و معظلات آن آشنایی دارید و میدانید که این تشک های قدیمی به صورت بدون سوپاپ گردش هوا تولید میشدند و مصرف کنندگان آن از گرم شدن بیش از حد در تابستان و سرد شدن آن، در زمستان گلایه داشتند بر اساس همین مشکل تولید کنندگان تشک دست به ابتکار جدیدی زده و از سوپاپ های هوا برای تولید مدل های مختلف تشک استفاده کردند.

استفاده از سوپاپ های هوا برای تشک ها از اهمیت بالایی برخورار است و با این دیدگاه که تشک هم مثل گیاه و یا انسان باید راهی برای تنفس خود داشته باشد، لازم است ه در تولید تشک حتما از سوپاپ های هوا به عنوان هواکش برای تشک استفاده شود.

از مزیت های مهم تشک هایی که مجهز به سوپاپ هوا هستند این است که میتواند تعادل دمای خود را به بهترین شکل حفظ کنند، این موضوع هم به افزایش طول عمر مفید تشک کمک میکند و هم راحتی و آرامش را برای مصرف کننده ها به وجود می آورد و بسیاری از مشکلات تشک های قدیمی که فاقد سوپاپ بودن را حل کرده است.

عملکرد هواکش در تشک به چه صورت است ؟

اگر بخواهیم در مورد عملکرد سپاپ های هوا در تشک با شما صحبت کنیم باید بگوییم که سوپاپ های هوا در تشک ها، با هدف ایجاد گردش هوا در تشک به کار گرفته میشوند و میتوانند با ایجاد گردش هوا، تعادل دو فصل زمستان و تابستان را کنترل کنند.

سوپاپ های هوا امکان نفس کشیدن به تشک را میدهند و از انباشته شدن هوا در قسمت های درونی تشک جلوگیری میکنند بر همین اساس احتمال بو گرفتن تشک و رشد حشرات درون تشک به صفر رسیده و طول عمر تشک بالا تر میرود و این در حالیست که خوابیدن روی تشک های مجهز ه سوپاپ هوا میتواند حس بهتری از داشتن یک خواب آرام را برای کاربر القا کند.

تعداد و محل قرارگیری سوپاپ ها در تشک

بر اساس بررسی های انجام شده هر تشک استاندارد نیازمند 4 عدد سوپاپ است تا بتواند به راحتی امکان گردش هوا را در تشک به وجود آورد، این تشک ها در قسمت های کناری و یا دیواره های تشک قرار دارند و به صورت هواکش هایی هستند که با قطعات فلزی و یا پلاستیکی پوشانده شده اند.

برخی از تشک ها غیر استاندارد فاقد سوپاپ هوا بوده و تنها از قطعات پلاستیکی فیک برای نمایش دادن سوپاپ هوا روی تشک استفاده شده است که لازم است در هنگام خرید حتما به این مورد توجه داشته باشید.

کاربرد سوپاپ هوا در تشک

کاربرد سوپاپ هوا در تشک ها برای کنترل رود و خروج هوا در لایه های داخلی تشک است و به همین دلیل تشک هایی که فاقد سوپاپ هوا هستند، راه ورودی و خروجی برای گردش هوا وجود ندارند و به همین علت افرادی که بر روی این نوع تشک ها می خوابند در فصل گرما احساس گرمای شدید و تعریق بدن می کنند و در فصل سرما احساس سرمای شدید می کنند.

اگر شما هم مشکلاتی مانند تعرق بیش از حد و یا احساس سرما در هنگام خواب را دارید، میتوانید از تشک های مجهز به سوپاپ خوا استفاده کنید، این سوپاپ ها روزنه های کوچکی هستند که امکان تهویه هوای مطلوب را در تشک فراهم میکنند و به همین دلیل میتوانند بستر خوابی بهتر و مطلوب تر را برای شما فراهم کنند.

یکی از رایج ترین سوالاتی که در مورد هواکش تشک پرسیده میشود این است که آیا سوپاپ هوا در جریان گردش هوا تشک موثر است ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که باید بگوییم که بله، یکی از تاثیر گذارترین متریال ها برای گردش هوا در تشک سوپاپ هوا می باشد که تمامی تشک های استاندارد دارای چهار سوپاپ هوا می باشند.

کاربرد سوپاپ هوا در تشک

خرید تشک سوپاپ دار

تا به این جا با سوپاپ هوا به عنوان جدید ترین تکنولوژی در ساخت تشک ها آشنا شدیم و گفتیم که خرید تشک های سوپاپ دار بسیار مفید بوده و میتواند بهترین انتخاب برای خرید تشک باشد.

اگر به دنبال خرید تشک های سوپاپ داد هستید باید بدانید که مدل های مختلفی ار تشک های سوپاپ دار در بازار موجود است و میتوانید بر اساس نیاز خود، وزن و بسیاری از فاکتور های دیگر تشک های فنری ، طبی فنری و سوپر طبی فنری را که مجهز به سوپاپ هوا هستند را خریداری کنید، لازم به ذکر است که هر کدام از تشک های سوپاپ دارد معرفی شده در سایز های مختلف 2 نفره و یک نفره تولید میشوند و اگر بخواهید ابعاد سفارشی برای خرید تشک داشته باشید میتوانید با کارشناسان فروش آقای تشک در ارتباط باشید.

امکان خرید تشک سوپاپ دار در مدل ها و سایز های مختلف در فروشگاه آقای تشک به روش های حضوری و اینترنتی فراهم شده است و شما میتوانید با کمک مشاوران ما بهترین مدل تشک سوپاپ دار را برای خود خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *