سایز بندی انواع تشک | تشک مناسب برای هر تخت بر اساس سایز

سایز بندی انواع تشک

یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید تشک خوب و استاندارد باید به آن توجه داشته باشید ابعاد تشک است و همواره افراد قبل از خرید تشک این سوال را از ما دارند که برای تخت خواب خود چه سایز تشکی باید خریداری کنند، بر همین اساس ما تصمیم گرفتیم در قالب یک مقاله جامع در مورد سایز بندی انواع تشک صحبت کنیم .

سایز بندی های مختلفی از مدل های گوناگون تشک در بازار موجود است که اگر بخواهید بهترین آن را بر اساس معیار های خود انتخاب کنید لازم است یک آشنایی نسبی با تمام مدل های تشک و سایزبندی شان داشته باشید ،در فروشگاه آقای تشک تنوع بالایی از انواع تشک موجود است که در ادامه بیشتر راجع به آنها صحبت خواهیم کرد .

سایز بندی انواع تشک | تشک مناسب برای هر تخت بر اساس سایز

    سایز بندی انواع تشک | تشک مناسب برای هر تخت بر اساس سایز

انواع تشک بر اساس سایز

برای بررسی تشک ها از نظر سایز باید به طول و عرض و ارتفاع آنها توجه داشته باشیم.

طول و عرض تشک

عرض تشک ها معمولا بین ۳۰تا ۲۰۰سانتی متر و طولشان بین ۷۰تا ۲۰۰سامتی متر متغیر است .

برای انتخاب تشک خوب با طول و عرض مناسب باید به سایز تخت خواب خود دقت داشته باشید و حتما قبل از خرید آن را با متر اندازه گیری کنید .

برای انتخاب سایز مناسب تشک ،اندازه گیری طول و عرض آن یکی از مهمترین مسائلی است که باید در نظرگرفته شود و نمیتوان صرفا بر این اساس که تخت یک نفره است یا دونفره تشک با سایز مناسب را انتخاب کرد.

در مورد تشک های یک نفره ۳سایز بندی مختلف وجود دارد :

80*180

90*200

120*200

و همچنین برای تشک های دو نفره چهار ه سایز بندی مختلف وجود دارد:

140*200

160*200

180*200

200*200

از بین تمامی سایز های فوق 90*200 برای تخت های یک نفره و 160*200 برای تخت های 2نفره به عنوان سایز استاندارد شناخته شده است و سایز 30*70 هم برای تخت های نوزادی مناسب می باشد.

قطر (ارتفاع) تشک

قطر تشک از دیگر مواردیست که برای خرید تشک باید. در نظر داشته باشیم و جز سایز بندی های تشک دسته بندی میشود،

ارتفاع تشک با توجه به متریالی که برای ساخت تشک یه کار رفته است متفاوت خواهد بود. و معمولا بین 17الی 35سانتی متر متغیر است .

بدیهیست که هر چه ارتفاع تشک بیشتر باشد نشان دهنده این است که متریال بیشتر و با کیفیت تری در ساخت تشک به کار رفته است .

انواع تشک ها یا توجه به قطرشان از کم به زیاد به ترتیب زیر هستند:

تشک طبی

تشک فنری

تشک طبی فنری

تشک سوپر طبی فنری

انواع تشک بر اساس سایز
انواع تشک بر اساس سایز

تشک سفارشی در سایز دلخواه (تشک برای تخت های غیر استاندارد)

اکثر تخت خواب های موجود در بازار با یکی از تشک های فوق سازگاری دارند و معمولا به صورت استاندارد تولید میشوند اما ممکن است تخت خواب شما به صورت سفارشی و بر اساس ابعاد دلخواه شما ساخته شده باشد، در این صورت ممکن است نتوانید تشک مناسب آن را در بازار پیدا کنید .

آقای تشک به عنوان برترین تولید کننده تشک در کشور ،انواع تشک ها را در سایز های سفارشی و بر اساس نیاز شما تولید میکند،برای آشنایی بیشتر با قیمت ها و نحوه ثبت سفارش تشک در ابعاد غیر استاندارد،با ما از طریق شماره های درج شده در سایت در ارتباط باشید.

تشک سفارشی در سایز دلخواه (تشک برای تخت های غیر استاندارد)
تشک سفارشی در سایز دلخواه (تشک برای تخت های غیر استاندارد)

خرید بهترین سایز تشک

برای آنکه بتوانید از بین تشک های موجود در بازار بهترین انتخاب را داشته باشید به شما توصیه میشود در قدم اقدام سایز تخت خواب خود را به دقت اندازه بزنید و در هنگام خرید آن را به فروشنده تشک اعلام کنید تا راحت تر شما را برای خرید تشک راهنمایی کنند.

خرید تشک در سایز های مختلف از فروشگاه آقای تشک بسیار راحت است و شما میتوانید بعد از انتخاب مدل مورد نظر آن را در سایز بندی های مختلف و بر اساس نیاز خود ثبت سفارش کنید .

همچنین میتوانید از خدمات مشاوره ای آقای تشک که به صورت کاملا رایگان است برای خرید بهترین سایز بندی تشک استفاده کنید،به این منظور تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

 

خرید بهترین سایز تشک
خرید بهترین سایز تشک

خلاصه مطالب

در این مقاله انواع تشک ها را بر اساس سایز بندی شان از جمله، طول، عرض و ارتفاع مورد بررسی قرار دادیم و گفتیم که برای خرید بهترین تشک باید به سایز تخت خواب خود توجه داشته باشید، انواع تشک در سایز های مختلف از نوزادی تا سالمند در فروشگاه آقای تشک موجود است که میتوانید برای خرید از طریق وب سایت سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *