آیا میتوان در تخت دو نفره از تشک یک نفره استفاده کرد ؟

آیا میتوان در تخت دو نفره از تشک یک نفره استفاده کرد ؟ 1

قبل از خرید تشک برای تخت خواب باید ابعاد تخت به خوبی بررسی شود تا بتوان بهترین سایز تشک را بر اساس ابعاد تخت خریداری نمود، علاوه بر آن باید وزن هر دو طرف و همچنین سلامت ستون فقرات آنها برای انتخاب تشک مناسب مورد بررسی قرار گیرید، یکی از سوالات پرتکرار که خانم ها و آقایون در زمان خرید تشک برای تخت دو نفره از ما میپرسند این است که ” آیا میتوان در تخت دو نفره از تشک یک نفره استفاده کرد ؟ ” پاسخ این سوال تقریبا منفی است و توصیه میشود برای تخت های 2 نفره حتما از تشک های 2 نفره با عرض 160 و یا 180 سانتی متری استفاده کنید که در ادامه به بررسی دقیق تر این موضوع خواهیم پرداخت و به شما میگوییم که بهترین تشک برای تخت های 2 نفره چه ویژگی هایی دارد.

دلایل مختلفی وجود دارد که برخی تصمیم به خرید 2 تشک یک نفره به جای یک تشک 2 نفره برای تخت های 2 نفره میگیرند که یکی از آنها بزرگ بودن ابعاد تشک های 2 نفره به نسبت یک نفره است و معمولا افرادی که مستاجر هستند تمایل دارند از تشک های 1 نفره که راحت تر جا به جا میشوند استفاده کنند.

دلیل دیگر اختلاف سلیفه افراد در انتخاب نوع تشک و درجه نرمی آن است .

آیا میتوان در تخت دو نفره از تشک یک نفره استفاده کرد ؟

انتخاب تشک مناسب برای تخت 2 نفره

برای انتخاب سایز تشک باید قبل از خرید ابعاد تخت را اندازه گیری نمایید به طور کلی سایز استاندارد برای تخت های 2 نفره 200*160 و یا 200*180 سانتی متر است اما ممکن است این سایز ها برای تخت شما اندکی اختلاف داشته باشد، بعد از اندازه گیری ابعاد تخت معمولا 2 سانت از هر طرف به عنوان بادخور تشک در نظر گرفته میشود تا هم گردش هوا در زیر تشک اتفاق بیافتد و هم تشک به راحتی روی کفی تخت قرارگیرد و به قید های کناری فشار وارد نکند.

بر همین اساس تشک های یک نفره هم به گونه تولید میشوند که از طرفین فاصله داشته باشند بناربراین اگر بخواهید 2 تشک یک نفره را به جای یک تشک 2 نفره استفاده کنید، طرفین تشک خالی میماند و به مرور زمان بین آنها فاصله ایجاد میشود که ممکن است در هنگام خواب موجب اذیت شدنتان شود.

انتخاب تشک مناسب برای تخت 2 نفره
انتخاب تشک مناسب برای تخت 2 نفره

اگر بخواهید 2 تشک با مدل های مختلف خریداری نمایید قطعا دارای اختلاف ارتفاع هستند و همین موجب میشود بعد از قرارگیری تشک ها در کنار هم دیگر یک پله ایجاد شود که برای تخت های 2 نفره چندان خوش آیند نیست.

بنابراین توصیه میشود که برای تخت های 2 نفره از تشک های 2 نفره استاندارد استفاده کنید و نگران جابه جایی آن نباشید.

اگر برای انتخاب نوع تشک و درجه نرمی آن با همسر خود اختلاف سلیقه دارید، جای هیچ نگرانی نیست زیرا شما با مراجعه به سایت آقای تشک میتوانید تنوع بالایی از تشک ها را مشاهده نمایید و با دریافت مشاوره از کارشناسان فروش ما بهترین تشک را خریداری نمایید که با سلیقه هر دو مطابقت داشته باشد.

انتخاب تشک مناسب برای تخت 2 نفره
انتخاب تشک مناسب برای تخت 2 نفره

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی بهترین تشک برای تخت های 2 نفره پرداختیم و گفتیم که نباید به جای خرید یک تشک 2 نفره، 2 تشک تک نفره خریداری نمود و دلایل آن هم ایجاد شکافت و فاصله بین تشک ها و همچنین ایجاد پله بین تشک ها در صورت متفاوت بودن مدل آنها، بیان کردیم.

اگر در زمینه خرید تشک مناسب برای تخت خود دچار سردرگمی شده اید به شما پیشنهاد میکنیم همین حالا با آقای تشک تماس بگیرید تا شما را در انتخاب تشک مناسب راهنمایی کنند، آقای تشک تنوع بالایی از تشک های طبی، فنری، طبی-فنری و سوپر طبی فنری را عرضه کرده است و میتواند هرکدام را بر اساس سلیقه، نیاز و بودجه شما در اختیارتان قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *